Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
11.12.2009
Místo:
Depo Olomouc
V depu Olomouc byl vyfotografován motorový vůz 851.021-6 ve společnosti 851.012-5, který se již na trať nepodívá. Stejný osud bude mít i úplně vzadu stojící bobina 141.052-1.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
11.12.2009
Místo:
Olomouc hl.n.
Olomoucká špageta 731.030-3 sune několik vozů na vlečku lihovaru Seliko Olomouc, zatímco vlečka byla zrušena v roce 2014 a nedlouho na to snesena, vozidla z produkce ČKD Praha zachycena na snímku stále v roce 2019 pilně jezdí.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
11.12.2009
Místo:
Olomouc-Nové Sady
Nový grafikon vlakové dopravy už klepe na dveře, zatím co stařičké bobiny řady 141 definitivně opustí trať 301 a provoz vůbec, elektrické jednotky řady 460 budou sloužit i v dalších letech. Na snímku jen před malou chvílí opustil 460.074-8 / 460.073-0 jako Os 3812 zastávku Olomouc-Nové Sady, do cílové stanice Nezamyslice zbývá 36 km.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
11.12.2009
Místo:
Kraličky
V režii jednotky 460.073-0 / 460.074-8 se spíše podzimní než zimní krajinou blíží k zastávce Kraličky Os 3815.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.01.2010
Místo:
Brno-Horní Heršpice
Nedaleko bývalé zastávky Brno-Starý Lískovec se představuje, namísto turnusové soupravy 954-054-854, v čele Os 4834 do Náměště nad Oslavou bleskový brejlovec 754.045-3 se soupravou tří vozů 050.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.01.2010
Místo:
Troubsko
Z Horních Heršpic k Troubsku stoupá Os 4814, v čele jedoucí 842.034-1 pomáhá 850.021-7.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
29.01.2010
Místo:
Žďár nad Sázavou
240.063-8+240.044-8 v čele NEx 41734 vyčkávají ve Žďáru nad Sázavou na předjetí vlakem R 676.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
27.02.2010
Místo:
DPOV Nymburk
V nymburském DPOV už se jen dolaďují detaily, aby bylo možné stroj 750.326-1 předat zákazníkovi.