Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
29.11.2000
Místo:
Brno-Horní Heršpice
Zaměstnanci brněnského kovošrotu pracují na likvidaci stroje 182.018-2, další na řadě bude 182.033-1. Pro zajímavost nutno uvést, že obě lokomotivy byly z výroby dodané do depa Spišská Nová Ves.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
01.12.2000
Místo:
Brno-Horní Heršpice
"Šestikolák" 182.059-6 byl zachycen na konci svého provozního života, čekající na sešrotování v areálu kovošrotu SD Brno.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
04.12.2000
Místo:
Česká Třebová
Během krátkého zastavení byl v České Třebové zvěčněn "šestikolák" 182.121-4.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
11.12.2000
Místo:
Depo Brno dolní n.
V depu Brno-dolní vedle sebe pózovaly kolegyně 721.198-0 a 721.193-1.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
01.08.2001
Místo:
Depo Česká Třebová
Kolona zrušených "šestikoláků" v čele s olomouckým strojem 182.051-3 čeká v českotřebovském depu na fyzickou likvidaci.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
01.08.2001
Místo:
Česká Třebová
Do čela vlaku Pn 63114 se v České Třebové postavila ostravská 182.164-4.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
14.10.2001
Místo:
Hladké Životice
Železniční stanicí Hladké Životice projíždí nákladní vlak Pn 63102 tažený 182.080-2, jenž je již z daleka snadno rozpoznatelná díky atypicky umístěné čelní tabulce s řadovým označením.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
26.06.2002
Místo:
Moravské Budějovice
Okolo vjezdového návěstidla stanice Moravské Budějovice projíždí Os 14812 vedený vozem 831.158-1.