Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
10.11.2007
Místo:
Ústí nad Labem-Střekov
Posledním mohykánem řady 830 v pravidelné službě u ČD byl děčínský 830.159-0, na snímku čeká ve stanici Ústí nad Labem-Střekov na odjezd jako Os 2406 do Děčína hl.n.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
10.11.2007
Místo:
Depo Děčín
Motorový vůz 830.157-4 byl zrušen k 30.7.2007, poté sloužil jako potencioální zdroj náhradních dílů pro poslední provozovaný vůz v tamním depu, snímek z děčínského depa ho zachytil ještě v poměrně kompletním stavu.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
10.11.2007
Místo:
Děčín hl.n.
V téměř dušičkovém počasí se v Děčíně připravoval k odjezdu s Os 6914 motorový vůz 810.079-4.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
10.11.2007
Místo:
Ústí nad Labem hl.n.
Ukázkové dušičkové počasí a zámeček Větruše dohlíží na práci lokomotivy 742.252-0, ta vysunuje z ústeckého hlavního nádraží směrem k západnímu, elektrickou jednotku 460.069-460.070, jenž si poškodila oba sběrače a stala se tak neschopnou.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
11.11.2007
Místo:
Brno-Židenice
Brněnské eso 362.123-2, které míří z domovského depa na svůj výkon, čeká v Židenicích na návěst dovolující jízdu.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
11.11.2007
Místo:
Brno-Židenice
11.11.2007 přijel Martin na bílém koni včas a zkomplikoval dopravu na celém území ČR, během dopoledních hodin začala kolabovat silniční doprava, po poledni už i železniční. Na snímku z brněnských Židenic čeká jednotka 560.009-3/ 560.010-1 s osobním vlakem od Letovic na šanci vyrazit směr Brno hl.n.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
11.11.2007
Místo:
Brno-Židenice
11.11.2007 dostál svatý Martin svého slova a opravdu přijel na bílém koni, zkomplikoval tak veškerou dopravu nejen na území České republiky. Jedním z mnoha postižených vlaků byl i osobní vlak do Letovic vedený jednotkou 560.022-6 / 560.021-8 a zkušenou rukou strojvedoucího Radoslava Ondráčka st., na snímku se blíží k odb. Brno-Židenice.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
23.11.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
Kolonu lokomotiv odstavenou v depu Česká Třebová vede stroj 750.311-3, za ním pak 750.335-2, 753.290-4, 753.122-1, 725.247-1, 123.025-9, 123.009-3 a šestikolo 181.030-8.