Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
12.12.2006
Místo:
Liberec
Ve stanici Liberec vyčkává na čas odjezdu 810.261-8 s osobním vlakem do Turnova.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
13.12.2006
Místo:
Kořenov
Dne 10. prosince 2006 se jako vlak Os 26205 v roli náhrady za neschopný motorový vůz 843.011-8, vydala z Tanvaldu do Harrachova místní "singrovka" 820.021-4. Nedaleko za stanicí Kořenov byl však vůz zničen požárem. Snímek torza motorového vozu byl pořízen 13. prosince 2006 v Kořenově. Na stejném místě byl pak v květnu 2007 rozložen.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
13.12.2006
Místo:
Kořenov
Ve stanici Kořenov je připraven k odjezdu do Harrachova Os 16217, sunout ho bude 743.001-0.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
22.12.2006
Místo:
Tlumačov
Za bránou podniku Metalšrot Tlumačov vyčkávají na definitivní ortel vozy 831.144-1, 831.118-5, 831.162-3, v pravé řadě pak 831.226-6, 831.129-2, 831.158-1 a 831.216-7.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
22.12.2006
Místo:
DPOV Přerov
Na kolejích DPOV Přerov probíhá zkoušení stroje 140.059-7 pro dopravce Rail Polska.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
22.12.2006
Místo:
DPOV Přerov
Třebovský "peršing" 163.072-2 byl zdokumentován u točny přerovského DPOV během náročně opravy po nehodě v Brodku u Přerova. Server www.vlaky.net okomentoval nehodu takto:
V úterý 14.2.2006 před 11. hodinou vykolejil v Brodku u Přerova osobní vlak mířící z Olomouce do Přerova. Po vykolejení se lokomotiva převrátila do příkopy. Strojvedoucí utrpěl zlomení dvou žeber, druhý pouze lehčí zranění. Nikdo z cestujících nebyl vážně zraněn. Přivolaní zdravotníci ošetřili pár drobnějších zranění.
V následujících dnech probíhalo vyprošťování lokomotivy. Během středy se nepodařilo lokomotivu vyprostit. Byl přivolán i vyprošťovací tank. Trakční vedení bylo zničeno skoro až do následující zastávky Rokytnice.
Provoz mezi Olomoucí a Přerovem mezi Dluhonicemi a Brodkem u Přerova jednokolejný. Vlaky nabíraly až 30 minutové zpoždění. Vlaky SC Pendolino jezdily s minimálním spožděním, cca do 10 min.
Ve čtvrtek se lokomotivu konečně podařilo vyprostit a provoz byl opět obnoven. Podle prvotního šetření nehodu zavinil strojvedoucí. Nerespektoval povolenou danou traťovou rychlost, překročil ji o 70km/h. Předběžná škoda je vyčíslena na 23 mil kč.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
22.12.2006
Místo:
Tlumačov
Tlumačovská 740.877-6 právě na předávkovém kolejišti firmy Metalšrot zapřahá zrušené motorové vozy řady 831.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
10.01.2007
Místo:
Depo Brno dolní n.
Po svém zrušení na Slovensku v roce 2006 zavál osud stroj 830.189-7 do České republiky. Autor snímku vůz zdokumentoval v prostorech bývalého depa v Brně na dolním nádraží. V současnosti je možné se s touto "M262" setkat v Muzeum Przemyslu a Kolejnictwa na Slazsku w Jaworzynie Slaskiej.