Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
22.10.2006
Místo:
Brno-Lesná
Přípřež laminátek 230.025-9 a 230.029-1 právě vykoukla z krátkého Cacovického tunelu, ten spolu s nedalekým Husovickým tunelem sloužil během druhé světové války jako sklad pro leteckou výrobu.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
22.10.2006
Místo:
Brno-Obřany
V traťovém úseku Brno-Maloměřice - Brno-Královo Pole byla zachycena velmi fotogenická souprava nákladního vlaku, který byl veden dvojicí slušivých "laminátek" 230.059-8+230.057-2.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
10.11.2006
Místo:
Jihlava
S ucelenkou uhlí je v Jihlavě připraveno k odjezdu dvojče 240.060-4 + 240.065-3, na vlaku se bude do Českých Budějovic přepravovat i nečinná 240.021-6.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
20.11.2006
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Koncem listopadu 2006 poctila lokomotiva 140.042-3 svojí návštěvou maloměřické depo, důvodem bylo vážení stroje po opravě.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
25.11.2006
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Zrušený stroj 720.141-1, který závěr svého života prožil pod hlavičkou depa Chomutov, čeká v ústeckém depu už jen na převoz do České třebové kde bude fyzicky zlikvidován.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
25.11.2006
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Požárem poškozený stroj 742.012-8 čeká v areálu depa Ústí nad Labem na rozhodnutí o svém dalším osudu, společnost mu dělá 720.141-1
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
10.12.2006
Místo:
Depo Děčín
V létě roku 2000 byl vůz 843.025-8 pro mechanickou závadu odstaven. Následně daroval svým sourozencům množství dalších potřebných dílů a tak dál chátral v děčínském depu, zprovozněn byl až v průběhu roku 2007.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
12.12.2006
Místo:
Bílý Potok pod Smrkem
Ve staničce Bílý Potok pod Smrkem se připravuje na svoji jízdu jako Os 16316 do Raspenavy motorový vůz 810.424-2.