Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
15.10.2006
Místo:
Brno-Obřany
Těsně před Cacovickým tunelem je zachycena 230.026-7 s lehkou ucelenkou aut, kterou jen před malou chvílí rozjela z Maloměřic.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
15.10.2006
Místo:
Brno-Obřany
Maloměřický druhý postrk byl dlouhé roky obsazován strojem 230.101-8, na snímku rozjíždí ze své domovské lokality nákladní vlak, který dopraví do Havlíčkova Brodu.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
15.10.2006
Místo:
Brno-Maloměřice
V průběhu napěťové výluky vznikl na jižní straně stanice Brno-Maloměřice záběr na 742.138-1 s vlakovou laminátkou 230.110-9.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
18.10.2006
Místo:
Brno-Horní Heršpice
Motorové vozy 850.049-8, 850.009-2, 831.092-2 a 830.091-5 už nikdy nesvezou cestující, jen budou zasunuty do areálu SD Brno k sešrotování.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
19.10.2006
Místo:
Brno-Horní Heršpice
Traťovým úsekem mezi Brnem-Horními Heršpicemi a Troubskem se prohnal spěšný vlak Sp 1924, který byl veden 850.010-0 a ke konci vlaku byl ještě řazen 850.028-2.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
19.10.2006
Místo:
Brno-Horní Heršpice
Pod bohunickým sídlištěm, v úseku Brno Horní Heršpice a zastávkou Troubsko, duní motor K12 V230 DR, který je srdcem stroje 754.045-3.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
22.10.2006
Místo:
Brno-Obřany
Vymydlená 363.006-8 projíždí traťovým úsekem Brno-Maloměřice - Brno-Královo Pole v čele R 612 "Jan Palach".
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
22.10.2006
Místo:
Brno-Lesná
S podzimně zbarvenou krajinou ladí i vnější vzhled stroje 230.107-5 zvěčněného poblíž Cacovického tunelu v čele prázdných autovozů.