Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.11.1990
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Na jalových podvozcích postává vedle jižní haly maloměřického depa požárem poškozená laminátka 230.015-0. Vzhledem k tomu, že stroj pocházel z první výrobní série, nebyl už osud moc milostivý a lokomotiva byla k 30. říjnu roku 1991 zrušena.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
00.00.1991
Místo:
Brno hl.n.
Začátkem 90. let byla velmi vkusně nátěrově upravena brněnská 753.143-7, která je na snímku zobrazena v Brně hl.n. pod stavědlem 4.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
19.06.1991
Místo:
ŽOS Vrútky
V jedné z hal ŽOS Vrútky autor zachytil EH opravu lokomotivy 140.001-9.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.08.1991
Místo:
Margecany
Manipulační nákladní vlak vedený lokomotivou 140.012-6 je zvěčněn při dobírání zátěže ve stanici Margecany.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.08.1991
Místo:
Margecany
V horkém letním odpoledni zastavil v žst. Margecany osobní vlak do Spišské Nové Vsi, v jeho čele se představuje bobina 140.035-7.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.08.1991
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
140.097-7 odpočívá v domovském depu před dalším nasazením na trať.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.08.1991
Místo:
Margecany
Spišská 140.005-0 v čele rekračního rychlíku směrem do Košic vyčkává v Margecanech na souhlas k odjezdu.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.08.1991
Místo:
Ružín
Most přes vodní nádrž Ružín překonává R 653 "Horehronec" v čele s velmi dobře udržovanou 140.049-8.