Autor: Dušan Kelo

Autor: Dušan Kelo
Datum: 00.00.1988
Místo: ŽZO Cerhenice

Snímek rozkládaného prototypu byl pořízen v areálu ŽZÚ v Cerhenicích. Lokomotiva byla při zkouškách provozována nešetrným způsobem. Možná i díky tomu koncem listopadu roku 1979 došlo k požáru, po kterém už nikdy vlastní silou nejezdila.

Autor: Dušan Kelo
Datum: 00.00.1988
Místo: Lučenec

Ve stanici Lučenec se předvedl motorový vůz 810.405-1, který se chystal jako osobní vlak do Veĺkého Krtíša.

Autor: Dušan Kelo
Datum: 09.06.1989
Místo: Břeclav

Ve stanici Břeclav vyčkává "gorila" 350.009-7 na čas svého pravidelného odjezdu s vlakem Ex 172 "Slovenská strela". Osud k této lokomotivě nebyl příliš nakloněn. Dne 10.11.1989 u zastávky Nové Kopisty byla po srážce s elektrickou jednotkou 460.081-3 zrušena.

Autor: Dušan Kelo
Datum: 02.07.1989
Místo: Bratislava hl.st.

Ojedinělý nátěř na této řadě bylo možno spatřit jen několik měsíců. Sníměk autor pořídil za bratislavskými tunely, kde "gorila" projížděla s rychlíkem Balt-Orient.

Autor: Dušan Kelo
Datum: 00.00.1990
Místo: Depo Bratislava hlavné

Zajímavé setkání lokomotiv 363.099-3 + 350.001-4 + 350.004-8 se uskutečnilo v depu Bratislava hlavné. Autor to zdokumentoval v zimě roku 1990.

Autor: Dušan Kelo
Datum: 00.00.1990
Místo: Depo Bratislava hlavné

Zajímavé setkání lokomotiv 363.099-3 + 350.001-4 + 350.004-8 se uskutečnilo v depu Bratislava hlavné. Autor to zdokumentoval v zimě roku 1990.

Autor: Dušan Kelo
Datum: 00.00.1990
Místo: Depo Bratislava hlavné

Zajímavé setkání lokomotiv 363.099-3 + 350.001-4 + 350.004-8 se uskutečnilo v depu Bratislava hlavné. Autor to zdokumentoval v zimě roku 1990.

Autor: Dušan Kelo
Datum: 00.00.1991
Místo: Depo Bratislava hlavné

V depu Bratislava hlavné byl zastižen první vyrobený "kocour" T466.2001.