Autor:
Dušan Kelo
Datum:
00.00.1988
Místo:
ŽZO Cerhenice
Snímek rozkládaného prototypu byl pořízen v areálu ŽZÚ v Cerhenicích. Lokomotiva byla při zkouškách provozována nešetrným způsobem. Možná i díky tomu koncem listopadu roku 1979 došlo k požáru, po kterém už nikdy vlastní silou nejezdila.
Autor:
Dušan Kelo
Datum:
00.00.1988
Místo:
Lučenec
Ve stanici Lučenec se předvedl motorový vůz 810.405-1, který se chystal jako osobní vlak do Veĺkého Krtíša.
Autor:
Dušan Kelo
Datum:
09.06.1989
Místo:
Břeclav
Ve stanici Břeclav vyčkává "gorila" 350.009-7 na čas svého pravidelného odjezdu s vlakem Ex 172 "Slovenská strela". Osud k této lokomotivě nebyl příliš nakloněn. Dne 10.11.1989 u zastávky Nové Kopisty byla po srážce s elektrickou jednotkou 460.081-3 zrušena.
Autor:
Dušan Kelo
Datum:
02.07.1989
Místo:
Bratislava hl.st.
Ojedinělý nátěř na této řadě bylo možno spatřit jen několik měsíců. Sníměk autor pořídil za bratislavskými tunely, kde "gorila" projížděla s rychlíkem Balt-Orient.
Autor:
Dušan Kelo
Datum:
00.00.1990
Místo:
Depo Bratislava hlavné
Zajímavé setkání lokomotiv 363.099-3 + 350.001-4 + 350.004-8 se uskutečnilo v depu Bratislava hlavné. Autor to zdokumentoval v zimě roku 1990.
Autor:
Dušan Kelo
Datum:
00.00.1990
Místo:
Depo Bratislava hlavné
Zajímavé setkání lokomotiv 363.099-3 + 350.001-4 + 350.004-8 se uskutečnilo v depu Bratislava hlavné. Autor to zdokumentoval v zimě roku 1990.
Autor:
Dušan Kelo
Datum:
00.00.1990
Místo:
Depo Bratislava hlavné
Zajímavé setkání lokomotiv 363.099-3 + 350.001-4 + 350.004-8 se uskutečnilo v depu Bratislava hlavné. Autor to zdokumentoval v zimě roku 1990.
Autor:
Dušan Kelo
Datum:
00.00.1991
Místo:
Depo Bratislava hlavné
V depu Bratislava hlavné byl zastižen první vyrobený "kocour" T466.2001.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací