Autor:
David Prause
Datum:
25.03.2010
Místo:
Depo Trutnov
V Trutnově boli zvečnené "karkulky" 726.562-2 a 726.532-5, ktoré boli zachránené z malešickej teplárne. Tu budú v nasledujúcich týždňoch sprevádzkované pre nových majiteľov.
Autor:
David Prause
Datum:
31.03.2010
Místo:
Meziměstí
Zachovalé "prasátko" T211.0569, původem z továrny Veba Broumov, bylo odstaveno na nádraží v Meziměstí.
Autor:
David Prause
Datum:
28.04.2010
Místo:
Frýdlant v Čechách
V stanici Frýdlant v Čechách sa v čele svojich nákladných vlakov stretli dve dvojice zánovných "katrov" 753.767-3+753.766-5 a 753.760-8+753.761-6.
Autor:
David Prause
Datum:
07.05.2010
Místo:
Tábor
Na točni depa Tábor bola zachytená dvojica strojov 742.276-9 a 799.034-4.
Autor:
David Prause
Datum:
11.06.2010
Místo:
Praha-Libeň
"Panťák" 451.008-7+451.052-5 prechádza úsekom od Libně na hlavní nádraží po tzv. Novém spojení.
Autor:
David Prause
Datum:
11.06.2010
Místo:
Praha hl.n.
"Žabotlam" 452.007-8+452.008-6 prechádza ako osobný vlak úsekom Praha-Odb.Balabenka - Praha hl.n..
Autor:
David Prause
Datum:
26.06.2010
Místo:
Depo Lužná u Rakovníka
V múzeálnom depe v Lužnej sa pozornosti návštevníkov tešila aj "karkulka" T444.030.
Autor:
David Prause
Datum:
05.07.2010
Místo:
Depo Brno dolní n.
V Brne-dolním bola zvečnená "karkulka" 725.551-6 v zaujímavej, no už vybledlej farebnej schéme. Za ňou postával "kredenc" 830.084-0.