Autor:
David Prause
Datum:
13.08.1998
Místo:
Tisovec mesto
V zastávce Tisovec mesto právě zabrzdil s ranním osobním vlakem z Rimavské Soboty do Tisovce pěkný tisovecký vůz 820.094-1.
Autor:
David Prause
Datum:
13.08.1998
Místo:
Tisovec
Motorový vozeň 820.115-4 bol zrušený už 15.10.1990 a jeho posledným depom v prevádzke bola Ostrava. Zrejme len ako zdroj náhradných dielov doputoval až do vzdialeného Tisovca, kde bol po dlhé roky odstavený v takom stave, ako ho vidíme na fotografií z leta roku 1998. Za poznámku stojí aj to, že vozeň bol vybavený koľajnicovou brzdou a v prevádzke dojazdil v klasickom "polomáčanom" nátere bez úzkych výstražných pruhov na čelách, ktoré sa na hnacie vozidlá aplikovali už od r. 1982.
Autor:
David Prause
Datum:
13.08.1998
Místo:
Tisovec
Předposlední vyrobená "singrovka" 820.119-6 byla odstavena v prostoru depa v Tisovci spolu se za ním stojícím vozem 820.093-3.
Autor:
David Prause
Datum:
14.08.1998
Místo:
Depo Poprad
Motorové vozne 820.016-4 (vpravo) a 820.015-6 boli zachytené v domovskom depe v Poprade. Kým "pätnástka" bola už z prevádzky odstavená, šestnástka ešte pravidelne jazdila na "dolinu" do Kežmarku, Starej Ľubovne i Plavča.
Autor:
David Prause
Datum:
14.08.1998
Místo:
Strážky
V kilometri 17,6 trate č. 185 Poprad-Tatry - Plaveč bola zachytená dvojica popradských motorových vozňov 820.065-1 a 820.042-0.
Autor:
David Prause
Datum:
14.08.1998
Místo:
Strážky
Vozeň 820.070-1 robí postrk svojmu "kolegovi" 820.016-4 na osobnom vlaku do ich domovského Popradu.
Autor:
David Prause
Datum:
14.08.1998
Místo:
Depo Poprad
Už neprevádzkovaný vozeň 820.015-6 postáva pri plote v depe Poprad.
Autor:
David Prause
Datum:
14.08.1998
Místo:
Strážky
Dnes muzeálny vozeň 820.042-0 bol ešte počas pravidelnej prevádzky zachytený v čele osobného vlaku do Plavča v Strážkach. Na postrku mu pomáha vozeň 820.065-1.