Autor:
David Prause
Datum:
20.06.1998
Místo:
Depo Jihlava
"Berta" 751.105-8 v unifikovanom nátere "vz.88" odpočívala v zátiší v depe Jihlava.
Autor:
David Prause
Datum:
20.06.1998
Místo:
Okříšky
Farebne zladený príprah jihlavských "barun" 751.050-6 + 751.053-0 v čele manipulačného vlaku bol autorom zachytený v Okříškách.
Autor:
David Prause
Datum:
15.07.1998
Místo:
Hodonín
"Žehlička" 210.020-4 je dobre známa svojím dlhoročným pôsobením na poste staničnej zálohy v Hodoníně. Práve tu ju autor zachytil dňa 15.7.1998.
Autor:
David Prause
Datum:
26.07.1998
Místo:
Depo Karlovy Vary
Lokomotiva 742.195-1 se po požáru do provozu opět vrátila. Ještě 14 let sloužila v osobní dopravě, než byla odprodána.
Autor:
David Prause
Datum:
26.07.1998
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
Oba karlovarští "modří pištové" 735.103-4 a 735.125-7 byli zachyceny již po odstavení z provozu. Později byli obě lokomotivy sešrotovány.
Autor:
David Prause
Datum:
26.07.1998
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
Již neprovozní "pielstick" 735.122-4 daroval svoji zadní kapotu stroji 735.103-4. Pak ještě několik let postával na karlovarském dolním nádraží spolu s jinými vraky (na snímku jsou patrné stroje 735.261-0, 820.009-9 a 735.142-2).
Autor:
David Prause
Datum:
29.07.1998
Místo:
Stráž nad Ohří
Turnusové nasazování sergejů z depa v Sokolově již bylo od začátku GVD 1998/99 ukončeno. Přesto ještě výjimečně některý ze zbývajících provozních kusů vyrazil na trať, jako dnešní muzejní stroj 781.529-3. Autor fotografoval mezi stanicí Stráž nad Ohří a zastávkou Boč.
Autor:
David Prause
Datum:
29.07.1998
Místo:
Klášterec nad Ohří
Lokomotivy 753.192-4 + 753.179-1 vezou jeden z mnoha těžkých uhelných vlaků a přejíždí přes známý most v Klášterci nad Ohří. Na postrku pomáhaly lokomotivy 753.076 + 753.086.