Autor:
David Prause
Datum:
05.10.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Už značne omšelá "karkulka" 725.216-6 postávala pri točni v depe Pardubice.
Autor:
David Prause
Datum:
28.10.1997
Místo:
Česká Třebová
"Prototypový šestikolák" 180.002-8 vyčkává v České Třebové na další práci.
Autor:
David Prause
Datum:
15.11.1997
Místo:
Depo Cheb
Stroj 720.070-2 byl po zrušení v Plzni převezen do Chebu na výzisk náhradních dílů pro tamní dosud provozní stroje.
Autor:
David Prause
Datum:
15.11.1997
Místo:
Cheb
Netradične sfarbený stroj 771.083-3 čakal na ďalšiu prácu na "hrbe" stanice Cheb.
Autor:
David Prause
Datum:
30.11.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
"Žabák" 451.047-5+451.048-3 čakal na svoj ďalší osobný vlak v stanici Pardubice hl.n..
Autor:
David Prause
Datum:
06.12.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Vzhled strojů řady 451 a 452 z první poloviny devadesátých let prezentovala například jednotka čísel 019 + 020. Autor ji zastihl ve stanici Pardubice hl.n.
Autor:
David Prause
Datum:
15.12.1997
Místo:
Praha hl.n.
Drobné sněžení uvítalo lokomotivu 150.018-0, která právě dojela do cíle své jízdy - na pražské hlavní nádraží. "Osmnáctka" patřila do skupiny několika strojů řady 150, která dostala při obnově laku tmavý odstín zelené, typický pro původní výrobní nátěr.
Autor:
David Prause
Datum:
21.01.1998
Místo:
Mariánské Lázně město
Dnešní muzejní lokomotiva 720.145-2 se blíží v čele Mn vlaku z Bečova nad Teplou k zastávce Mariánské Lázně město.