Autor:
David Prause
Datum:
02.08.1997
Místo:
Depo Česká Lípa
V dlhej kolóne z prevádzky už definitívne odstavených strojov r. 735 a 753 v depe Česká Lípa postávala aj kedysi pekne udržiavaná "trojka" 753.369-8.
Autor:
David Prause
Datum:
03.08.1997
Místo:
Depo Liberec
"Trojky" 753.090-0 a 753.089-2 boli zdokumentované na zbrojení v Liberci.
Autor:
David Prause
Datum:
07.08.1997
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
Karlovy Vary dolní nádraží v podobě, v jaké jsme jej znali léta - s areálem traťové distance a s provizorní výpravní budovou složenou ze unimobuněk. V čele kolony vraků je "pielstick" 735.142-2.
Autor:
David Prause
Datum:
11.08.1997
Místo:
Mariánské Lázně
Pohled do stanice Mariánské Lázně na odstavený "motor" 810.157-9 v době, kdy už byly karlovarské "singrovky" plně nahrazeny právě řadou 810.
Autor:
David Prause
Datum:
11.08.1997
Místo:
Mariánské Lázně
Jeden z posledních vyrobených vozů této řady - 810.675-9, byl původně dodán do Zdic. Na tomto snímku je zachycený v Mariánských Lázních již na výkonech provozní jednotky Karlovy Vary.
Autor:
David Prause
Datum:
20.08.1997
Místo:
Cheb
Lokomotiva 242.242-6 byla jedna z prvních své řady, která byla opatřena celočerveným unifikovaným nátěrem vzor 1988. Na snímku z domovského Chebu je však již přelakována do charakteristického"chebského" nátěru.
Autor:
David Prause
Datum:
20.08.1997
Místo:
Depo Cheb
Stále plně provozní lokomotiva 781.592-1 čeká u točny chebského depa na další práci. Za "sergejem" vidíme stroj 209.001-7.
Autor:
David Prause
Datum:
21.08.1997
Místo:
Zdice
Posun se soupravou nákladních vozů prováděl ve stanici Zdice stroj 753.331-8.