Autor:
David Prause
Datum:
24.04.1997
Místo:
Depo Praha-Libeň
Stav požiarom zničeného vozňa 451.055-8 bol zdokumentovaný v depe Praha-Libeň, kde čakal na zošrotovanie.
Autor:
David Prause
Datum:
01.05.1997
Místo:
Depo Olomouc
V depe Olomouc postávali rušne 731.028-7 a 140.061-3.
Autor:
David Prause
Datum:
01.05.1997
Místo:
Olomouc hl.n.
Elektrická jednotka 460.064-9+063-1 bola zachytená na olomouckém přednádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
01.05.1997
Místo:
Depo Olomouc
Rušeň 731.044-4 bol zachytený pred rotundou v domovskom Olomouci. Na rušni na prvý pohľad zaujme pravdepodobne pokusne dosadené (polo-?)automatické spriahlo i chýbajúci prechodový mostík.
Autor:
David Prause
Datum:
01.05.1997
Místo:
Depo Olomouc
"Legoušek" 704.005-8 oddychoval pred rotundou depa Olomouc.
Autor:
David Prause
Datum:
15.05.1997
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Již neopakovatelný náhled do depa na Masarykově nádraží v roce 1997 přibližuje typické místní stroje. Snímce dominuje odstavená 150.021-4.
Autor:
David Prause
Datum:
15.05.1997
Místo:
Praha hl.n.
Stroj 150.016-4 byl jedním z nejdéle nalakovaných zástupů své řady do polomáčeného unifiku z roku 1982. Na snímku z hlavního nádraží v Praze je vlevo patrné atypické kolejové rozvětvení v místě krajní (nejspodnější) ocelové konstrukce původního přemostění Seifertovy ulice. Levá kolej vedoucí přes zvláštní samostatnou dvojitou nosnou konstrukci byla jediná, která směřovala v dřívějším upořádání severního zhlaví na tzv. Hrabovskou spojku. Všechny ostatní koleje vpravo od ní směřovaly na starou vítkovskou trať. Někdejší nevyhovující přemostění Seifertovy ulice několika samostatnými ocelovými konstrukcemi definitivně zaniklo v roce 2004, při přestavbě celého zhlaví v rámci přípravy na zapojení do tratí Nového spojení.
Autor:
David Prause
Datum:
29.05.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Takto pekne pózovala "Karkulka" 725.276-0 fotografovi v Pardubicích.