Autor:
David Prause
Datum:
28.12.1996
Místo:
Depo Cheb
Jedna z dvoch legendárnych "karkuliek" z vlečky MATTONI Vojkovice nad Ohří - T444.1535 - strávila Vianoce 1996 na oprave v depe Cheb. Na snímke stojí na falošných pensylvánskych podvozkoch, upravovaný bol tiež čelný reflektor na dlhom čele.
Autor:
David Prause
Datum:
05.01.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Jednotka 451.077-2+451.078-0 bola zachytená v pravej zimnej atmosfére skraja roku 1997 v Pardubicích.
Autor:
David Prause
Datum:
11.02.1997
Místo:
Vlkovice
Po mostě přes úšovický potok přejíždí ve stejnojmenné místní části Mariánských Lázní lokomotiva 720.046-2 s manipulačním vlakem z Bečova a Teplé, v pozadí je viditelná dřevěná budova pavilonu Rudolfova pramene z roku 1902.
Autor:
David Prause
Datum:
19.02.1997
Místo:
Olomouc hl.n.
Jednotka 460.004-5+460.003-7 bola autorom zvečnená v stanici Olomouc hl.n.
Autor:
David Prause
Datum:
22.02.1997
Místo:
Ostrava hl.n.
Stroj 162.047-5 se ve stanici Ostrava hl.n. chystá k odjezdu s dálkovým rychlíkem, s kterým zamíří do Prahy hl.n. Jak je patrné na snímku, ještě v roce 1997 nebyla lokomotiva opatřena logy dopravce.
Autor:
David Prause
Datum:
01.04.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Typická podoba rychlíků v 90. letech. Snímek autora zachytil rozjezd jednoho z několika rychlíkových spojů ze Slovenska do Prahy. V čele se tehdy objevila 150.002-4. Za povšimnutí stojí druhá polovina soupravy, která je složena z vozů v novější verzi nátěru. Ten v té době nahrazoval tmavě zelenou.
Autor:
David Prause
Datum:
03.04.1997
Místo:
Kolín
Už značne schátraná 726.605-9 (ex. T444.1065), odstavená v šturci pri perónoch v Kolíně, bola koncom 90.-tych rokov vďačným objektom záujmu fotografov. Spoločnosť jej istý čas robilo "prasiatko" 701.662-9 (ex.700.609-1, ex.T211.019).
Autor:
David Prause
Datum:
18.04.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Stroj 150.024-8 již s obnoveným lakem a úctyhodným minimálně desetivozovým vlakem. V porovnání s dnešními pěti-šesti vozovými soupravami na páteřní rychlíkové lince Praha - Ostravsko tento záběr obzvlášť vynikne.