Autor:
David Prause
Datum:
20.08.1996
Místo:
Brno-Horní Heršpice
Motorový vůz 830.091-5 v Brně-Horních Heršpicích.
Autor:
David Prause
Datum:
20.08.1996
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Ohořelý vrak 830.235-8 byl přetažen z Liberce do Brna-Maloměřic, kde posloužil náhradními díly a několik let ležel bez podvozků v prostorech místního depa.
Autor:
David Prause
Datum:
20.08.1996
Místo:
Depo Brno dolní n.
Kdysi zcela běžný pohled v depu Brno dolní na jednu z mnoha domácích nulek po provozním ošetření, na snímku zobrazena 750.175-2. V pozadí stojí bývalá liberecká 754.067-7.
Autor:
David Prause
Datum:
20.08.1996
Místo:
Depo Brno dolní n.
Rušeň 753.142-9 nemal príliš dlhý prevádzkový život, na tratiach ČSD a ČD slúžil ledva 20 rokov. Už v roku 1996 postával značne nekompletný v depe Brno-dolní, zošrotovaný však bol až o päť rokov neskôr v České Třebové.
Autor:
David Prause
Datum:
04.09.1996
Místo:
Tachov
Strojová stanice Bělá nad Radbuzou měla ve svém stavu nízká inventární čísla motoráků řady 810. Jeden z nich - 810.031-5 je připraven k odjezdu v Tachově.
Autor:
David Prause
Datum:
04.09.1996
Místo:
Tachov
Ve stanici Tachov čeká na další výkon motorový vůz 810.041-4. Odstaven je ve šturcové koleji. Už v té době se jednalo o bývalou vlečkovou kolej do závodu Delta.
Autor:
David Prause
Datum:
04.09.1996
Místo:
Tachov
"Kufřík" 810.034-9 byl zachycený během pauzy mezi vlaky pendlujícími ze stanicemi Planá u Mariánských Lázní a Tachov.
Autor:
David Prause
Datum:
16.09.1996
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží boli fotografom zvečnené dve spojené jednotky "žabotlamov", prvým z nich bola jednotka 452.022-7/452.012-8.