Autor:
David Prause
Datum:
14.07.1996
Místo:
Karlovy Vary
Stroj 810.053-9 byl zaznamenán ve stanici Karlovy Vary po příjezdu z Nové Role.
Autor:
David Prause
Datum:
21.07.1996
Místo:
Depo Sokolov
Domácí lokomotiva 781.529-3 zastižená v sokolovském depu vedle "prasátka" T211.0893.
Autor:
David Prause
Datum:
21.07.1996
Místo:
Depo Sokolov
Poslední vršovický "Sergej" 781.600-2 stojí krátce po svém předislokování do Sokolova, odstavený za depem spolu s "jezevcem" 210.030-3.
Autor:
David Prause
Datum:
21.07.1996
Místo:
Sokolov
Pekný zeleno-krémový "čmel" 771.111-2 bol zvečnený pri rozbehu v obvode stanice Sokolov.
Autor:
David Prause
Datum:
07.08.1996
Místo:
Tábor
Do táborského depa zavítal "čuník" T211.0727 (po správnosti už 701.777-5) z vlečky Jihočeské keramiky Bechyně, ktorý sa tu stretol stretol s domácim "tranzistorom" 742.437-7. Toto "priasiatko" bolo neskôr odpredané brněnskému Lokomontu a dlhé roky patrilo ku koloritu depa Brno dolní nádraží. V júni 2021 bolo zošrotované v kovošrote Gebeshuber v Sokolnicích u Brna.
Autor:
David Prause
Datum:
12.08.1996
Místo:
České Budějovice
Také v Českých Budějovicích byly lokomotivy řady 242 lakované v různých barevných úpravách oproti standardu. Jedna z takových - 242.246-7, čeká na snímku na povolení k posunu do domovského depa.
Autor:
David Prause
Datum:
13.08.1996
Místo:
Písek
"Zamračená" 751.210-6 bola zachytená pri posune s "véesákmi" v Písku.
Autor:
David Prause
Datum:
19.08.1996
Místo:
Depo Jihlava
Původně vojenské "prasátko" T211.0613 z útvaru železničního vojska v Pardubicích čeká na přistavení do opravy v depu Jihlava, které se na tuto řadu specializovalo ještě před vznikem pozdější firmy JLS a jejích nástupců.