Autor:
David Prause
Datum:
08.03.1996
Místo:
Černožice
Známa 725.294-3 (ex.T444.0294, ex.T444.1053) z podniku TEVEX Černožice bola na domovskej vlečke zachytená 8.marca 1996.
Autor:
David Prause
Datum:
08.03.1996
Místo:
Smiřice
V areálu bývalého cukrovaru ve Smiřicích stojí neprovozní "puklík" T211.0558, který po celou dobu své existence sloužil na vlečkách několika smiřických podniků.
Autor:
David Prause
Datum:
20.03.1996
Místo:
Česká Třebová
Klasika z poloviny devadesátých let, kdy byla nejen stanice Česká Třebová vždy plná "šestikoláků". Autor zde zaznamenal kromě lokomotivy 181.115 také 182.059-6.
Autor:
David Prause
Datum:
10.04.1996
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Vůz 820.021-4 byl jedním z posledních kusů léta provozovaných v Kralupech nad Vltavou, zde je ovšem zachycen na výstavě vozidel v depu na Masarykově nádraží v Praze.
Autor:
David Prause
Datum:
27.04.1996
Místo:
Kolín
V čele rýchlika do Prahy bol v Kolíně zvečnený stroj 162.035-0.
Autor:
David Prause
Datum:
27.04.1996
Místo:
Kolín
"Žabotlam" 451.072-3+065-7 vyčkával v Kolíně na čas odchodu svojho osobného vlaku.
Autor:
David Prause
Datum:
01.06.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
"Žabák" 451.002-0+451.054-1 bol zachytený pri odstavení v obvode stanice Pardubice hl.n..
Autor:
David Prause
Datum:
13.07.1996
Místo:
Depo Cheb
Do původních barev oděný "čmelák" 770.081-8 byl zachycen v depu Cheb. Vlevo je patrná lokomotiva 242.239-2.