Autor:
David Prause
Datum:
00.07.1990
Místo:
Mariánské Lázně
Ihned po zařazení do provozu v plzeňském depu v červnu 1990 se všech sedm nových es z poslední výrobní série zapojilo do vozby rychlíků na trase Cheb - Plzeň - Praha. Snímek ukazuje pohled na boční partie stroje 363.171-0 v Mariánských Lázních.
Autor:
David Prause
Datum:
00.07.1990
Místo:
Cheb
Na přípřeži osobního vlaku z Aše přijíždí do Chebu stroj T435.0005. Ve vlaku jsou řazeny také 810.431 a 810.440.
Autor:
David Prause
Datum:
00.07.1990
Místo:
Mariánské Lázně
Ihned po zařazení do provozu v plzeňském depu v červnu 1990 se všech sedm nových es z poslední výrobní série zapojilo do vozby rychlíků na trase Cheb - Plzeň - Praha. Snímek zachytil stroj 363.174-4 v Mariánských Lázních.
Autor:
David Prause
Datum:
00.07.1990
Místo:
Mariánské Lázně
"Singrovky" 820.066-9 a 820.024 odpočívají mezi dalšími vlaky ve stanici Mariánské Lázně.
Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1990
Místo:
Mariánské Lázně
"Čmeliak" T669.1112 bol zachytený v stanici Mariánské Lázně medzi výkonmi. Tento stroj sa s spolu s rušňom T669.1083 v tej dobe často vyskytoval na manipulačných vlakoch z Chebu do Mariánských Lázní, resp. do Plané u Mar. Lázní.
Autor:
David Prause
Datum:
06.07.1990
Místo:
Cheb
Takto se v 90. letech v Chebu na kusých kolejích z obou stran 3. nástupiště běžně odstavovaly budějovické a plzeňské stroje, sloužící převážně v nákladní dopravě. Na snímku jsou lokomotivy S499.0023 + S499.0008 + S499.0011 + S499.0049.
Autor:
David Prause
Datum:
08.07.1990
Místo:
Železná Ruda město
"Kredenc" M262.0144 byl zachycen při odstavení v Železné Rudě městě - jednalo se o zvláštní historický vlak, ale z důvodu poruchy motoru ř. M131.1 byl nasazen neméně historický "žhavák". Tenhle byl jako poslední své řady v říjnu 1991 rekonstruován na vůz řady 831.
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
S diaľkovým rýchlikom zastavil v Olomouci "banán" 150.014-9.