Autor:
David Prause
Datum:
06.12.1994
Místo:
Pardubice hl.n.
Po léta typické setkání na nádraží v Pardubicích - rychlíková 150.012-3 a některý z pantografů řady 451 - se odehrálo i v podzimním prosincovém odpoledni dne 6.12.1994.
Autor:
David Prause
Datum:
18.12.1994
Místo:
Pardubice hl.n.
Předvánoční snímek z roku 1994 stroje 150.015-6 v Pardubicích by mohl lehce navozovat atmosféru konce osmdesátých let, kdy ještě byly běžné polomáčené nátěry s úzkými výstražnými pruhy a současně se masivně rozmáhal unifikovaný jednobarevný nátěr vozidel se širovým žlutým pruhem po obvodu skříně.
Autor:
David Prause
Datum:
23.12.1994
Místo:
Mariánské Lázně
"Singrovka" 820.030-5 měla před přelakováním svůj fádní unifikovaný nátěr doplněn sympatickými barevnými doplňky, což názorně dokládálo kladný vztah karlovarských strojvedoucích ke svěřeným strojům. Na snímku je zachycena v Mariánských Lázních před Vánoci roku 1994.
Autor:
David Prause
Datum:
17.01.1995
Místo:
Mariánské Lázně
V čele manipulačního vlaku do Karlových Varů byl v typicky zimním počasí zvěčněn stroj 735.144-8.
Autor:
David Prause
Datum:
18.01.1995
Místo:
Mariánské Lázně
Nátěrově sladěná dvojice vozů 820.006-5 a 820.024-8 byla zaznamenaná na obratu osobního vlaku z Karlových Varů do Mariánských Lázní.
Autor:
David Prause
Datum:
19.01.1995
Místo:
Mariánské Lázně
Karlovarský "pilštyk" 735.125-7 vyčkával na odjezd s manipulačním vlakem zpět do své domovské stanice.
Autor:
David Prause
Datum:
19.01.1995
Místo:
Mariánské Lázně
Z kraje roku 1995 byla na západě Česka solidní sněhová nadílka. I takto si svoje poslední léta provozu "vychutnával" motorový vůz čísla 820.006-5, který zřejmě zaskakoval za již pravidelně řazený vůz řady 810.
Autor:
David Prause
Datum:
19.01.1995
Místo:
Mariánské Lázně
Sólo motor 820.046-1 právě dorazil po náročné zimní cestě Slavkovským lesem do cílové stanice Mariánské Lázně.