Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Českotřebovská lokomotiva 163.029-2 přiváží do stanice Praha hl.n. soupravu rychlíku, se kterým bude dále pokračovat po "hlavním tahu" na východ.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Stále ještě zánovní "eso" 363.126-4 z předposlední výrobní série je zachycené při objíždění soupravy na hlavním nádraží v Praze. Za lokomotivou jsou patrné prostory depa včetně budovy výtopny, které bylo o pár let později depo zbořeno v rámci přestavby a rozšíření kolejiště. Na jeho místě dnes stojí nová provozní budova.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Celozelený unifikovaný nátěr s širokým výstražným pruhem po obvodu skříně se na lokomotivní řadu E499.1/141 nestačil příliš rozšířit. Jedním z několika takto natřených kusů byl také pražský stroj 141.029-9.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Záběr lokomotivy 150.010-7 pod monumentální střechou pražského hlavního nádraží dokumentuje období někdy divokého přeznačování hnacích vozidel, kdy původní tabulky již byly sejmuty, ale nové dosud nebyly osazeny. Nejeden stroj byl dočasně označem právě tak, jako zachycený "banán", popsaný prostě "499 2010".
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Neobvyklou náhradu se podařilo zaznamenat na hlavním nadraží v Praze. V čele neznámého rychlíku na čtvrtém nástupišti ten den stanula čistě nákladní lokomotiva řady 181.056-3.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Nátěrově "unifikovaný žabotlam" v čele s vozem 452.019-3 přijel na hlavní nádraží v Praze.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha Masarykovo n.
Chomutovský stroj 753.380-5 bol zachytený na pražském Masarykově nádraží (vtedy ešte premenovom na Prahu-střed), kam zavítal zrejme s osobným vlakom z domovského kraja. Rušeň bol už na jeseň roku 1991 (po rekonštrukcií vlakového vykurovania a regulácií výkonu) preznačený na 750.380-5. Po väčšinu ďašieho prevádzkového života slúžila ďalej v Chomutově. Po odstavení z prevádzky a zrušení stál dlhé roky na "hřbitově" v České Třebové, v roku 2017 sa však po rozsiahlej modernizácií v blízkom podniku CZ LOKO vrátil do prevádzky ako rušeň 753.607-1 dopravcu Unipetrol Doprava.
Autor:
David Prause
Datum:
00.07.1990
Místo:
Mariánské Lázně
V první polovině 90. let jezdil minimálně jeden pár osobních vlaků v úseku České Budějovice - Cheb. Byla to příležitost k nafocení českobudějovických plecháčů, které jinak dále než do Plzně příliš často nejezdily. Snímek pochází ze stanice Mariánské Lázně a představila se zde tehdy budějovická S499.0253.