Autor:
David Prause
Datum:
30.04.1994
Místo:
Heřmanův Městec
"Zamračená" 752.053-9 odpočívala ve stanici Heřmanův Městec. Lokomotivy této řady zajišťovaly velmi silnou nákladní vozbu na trati z Přelouče do Prachovic.
Autor:
David Prause
Datum:
30.04.1994
Místo:
Heřmanův Městec
V ještě pěkném nátěru byla zastižena autorem ve stanici Heřmanův Městec.
Autor:
David Prause
Datum:
01.05.1994
Místo:
Kolín
Naleštená jednotka 451.058-2+451.057-4 bola zachytená v Kolíně.
Autor:
David Prause
Datum:
11.06.1994
Místo:
Praha Masarykovo n.
Poslední vyrobený "brejlovec" 754.086-7 parkuje v prostoru kolejiště poštovního dvora na Masarykově nádraží. Poštovní přeprava zde byla již dříve zrušena a nyní jsou tyto koleje využívány k odstavování elektrických jednotek řady 471 v přepravním sedle.
Autor:
David Prause
Datum:
19.06.1994
Místo:
Mariánské Lázně
Vůz nejvyššího inventárního čísla z karlovarské flotily "singrovek" - 820.110-5 - byl zachycený během přestávky v Mariánských Lázních.
Autor:
David Prause
Datum:
10.07.1994
Místo:
Mariánské Lázně
Vůz 820.024-8 strávil celý svůj provozní život na západě republiky v depech od Chebu po Karlovy Vary. Až na samotném konci svojí existence se s ostatními zbývajícími kusy přesunul do středních Čech, kde však na nových pracovištích do provozu již nezasáhl a na počátku milénia byl zrušen a zlikvidován.
Autor:
David Prause
Datum:
11.07.1994
Místo:
Depo Plzeň
Zřejmě poslední "čtyřka brejle" v klasickém celočerveném nátěru - 754.019-8 - byla v domovském depu zdokumentována nedlouho před přelakováním do tzv. plzeňského nátěru v kombinaci modro-žluto-bílé barvy. Na fotografii za ní stojí lokomotiva 754.028-9, vlevo pak vidět "hektora" 720.079-3.
Autor:
David Prause
Datum:
11.07.1994
Místo:
Depo Plzeň
Pouze torzo skříně zbylo po demontáži použitelných dílů z plzeňské lokomotivy 242.232-7. Ta měla v říjnu roku 1993 nehodu ve Starém Plzenci a do provozu se již nevrátila.