Autor:
David Prause
Datum:
12.03.1994
Místo:
Tábor
Začátkem roku 1994 postávala lokomotiva 754.007-3 v táborském depu spolu s dalšími neprovozními stroji téže řady čísel 30 a 20 a čekala na opravu po požáru strojovny. Ta byla skoro po roce dokončena a v táborské lakovně byla tato lokomotiva, stejně jako později podobně postižená "dvacítka", opatřena netradičním červeno-bílým nátěrem.
Autor:
David Prause
Datum:
12.03.1994
Místo:
České Budějovice
"Berta" 751.187-6 na snímku ze dne 12. března 1994 předvádí svůj nepříliš reprezentativní vzhled před rekonstrukcí na elektrické vytápění.
Autor:
David Prause
Datum:
12.03.1994
Místo:
Depo České Budějovice
Už nekompletná 725.208-3 bola zachytená v depe České Budějovice spolu so "sergejom" 781.235-7.
Autor:
David Prause
Datum:
12.03.1994
Místo:
Depo České Budějovice
"Karkulka" 726.052-4 bola zachytená v českobudějovickom depe. Jej stále veľmi pekný vzhľad tomu vôbec nenasvedčuje, ale mašinka bola v tom čase už dva roky zrušená a o pol roka bude predaná na likvidáciu.
Autor:
David Prause
Datum:
09.04.1994
Místo:
Česká Třebová
182.013-3 při čekání na další výkon v České Třebové.
Autor:
David Prause
Datum:
09.04.1994
Místo:
Depo Česká Třebová
"Šestikolák" 180.001-0 čeká na lepší budoucnost odstavený v depu Česká Třebová.
Autor:
David Prause
Datum:
15.04.1994
Místo:
Pardubice hl.n.
Prvý "žabák" 451.001-2 tvoril v apríli roku 1994 farebne i číselne nesúrodú súpravu s vozňom 451.098-8. Krátka trojvozňová jednotka bola zvečnená pri peróne žst. Pardubice.
Autor:
David Prause
Datum:
30.04.1994
Místo:
Heřmanův Městec
U depa v Heřmanově Městci stála místní "zamračená" 752.056-2.