Autor:
David Prause
Datum:
18.02.1994
Místo:
Depo Šumperk
V depe Šumperk bol zvečnený odpočívajúci "kredenc" 831.233-2. V pozadí postávajú stroje 831.199-5 a 721.159-2.
Autor:
David Prause
Datum:
18.02.1994
Místo:
Depo Šumperk
Šumperská "berta" 752.012-5 čeká v domovském depu na další nasazení do provozu.
Autor:
David Prause
Datum:
18.02.1994
Místo:
Depo Šumperk
"Berta" 752.036-4 byla vyfocena na výjezdu ze šumperského depa.
Autor:
David Prause
Datum:
21.02.1994
Místo:
Cheb
Ještě plně provozní lokomotiva 209.001-7 byla autorem zastižena při službě na 1. záloze v Chebu. Při službě lokomotivy na posunu v Chebu proběhla celá řada měření energetické bilance provozu stroje, z jejichž vyhodnocení vyplynulo, že při daném typu posunu se díky rekuperaci do sítě vracelo až 12% odebrané energie, což rozhodně nebylo málo. Vzhledem k potřebě najezdit s lokomotivou během zkušebního provozu co možná nejvíce kilometrů, byla lokomotiva několik týdnů s úspěchem nasazena také do traťové služby na rameni Karlovy Vary – Vojtanov namísto turnusové chebské 242.237-6, a to z části dokonce v rychlíkové vozbě.
Autor:
David Prause
Datum:
11.03.1994
Místo:
Depo Jihlava
752.037-2 byla přistavena v Jihlavě k rekonstrukci na řadu 749, následně vyjela pod označením 749.243-2.
Autor:
David Prause
Datum:
11.03.1994
Místo:
Depo Havlíčkův Brod
"Zamračená" 752.058-8 byla zachycena při prostoji v depu Havlíčkův Brod.
Autor:
David Prause
Datum:
11.03.1994
Místo:
Depo Havlíčkův Brod
"Berta" 752.001-8 odpočívala v depu Havlíčkův Brod.
Autor:
David Prause
Datum:
11.03.1994
Místo:
Depo Jihlava
Mezi vraky a odstrojenými rámy prasátek se v jihlavském depu nacházel také jeden z prvních sériových strojů řady T211.0, a to stroj T211.005, později označený podle systému značení lokomotiv sloužících u podniků traťového hospodářství jako 700.689-3.