Autor:
David Prause
Datum:
00.06.1990
Místo:
Mariánské Lázně
Stroj 240.086-9 v novém laku postával v čele relačního Pn vlaku před monumentální výpravní budovou stanice Mariánské Lázně.
Autor:
David Prause
Datum:
00.06.1990
Místo:
Mariánské Lázně
Pred návratom s Mn vlakom do Chebu bol v Mariánských Lázních zachytený "malý hektor" 720.022-2. Tento chebský stroj sa v "Mariánkách" často vyskytoval aj na poste staničnej zálohy.
Autor:
David Prause
Datum:
00.06.1990
Místo:
Mariánské Lázně
"Plecháč" 242.265-7 zastavil s osobním vlakem z Chebu do Plzně v žst. Mariánské Lázně.
Autor:
David Prause
Datum:
00.06.1990
Místo:
Mariánské Lázně
V stanici Mariánské Lázně bol pravdepodobne s manipulačným vlakom do Chebu zachytený "čmeliak" T669.1083.
Autor:
David Prause
Datum:
00.06.1990
Místo:
Mariánské Lázně město
Momentka z procházky Úšovickým parkem v Mariánských Lázních zachytila osobní vlak vedený "motorem" 820.099-0.
Autor:
David Prause
Datum:
00.06.1990
Místo:
Mariánské Lázně město
Jedna z čerstvých posil karlovarské flotily singrovek, vůz 820.110-5, je zachycen před zastávkou Mariánské Lázně město s podvečerním osobním vlakem z Karlových Varů. Všechny tanvaldské singrovky byly v polovině roku 1990 předislokovány z Tanvaldu do Karlových Varů, do provozu v novém působišti však zasáhly pouze stroje čísel 9, 20 a 110, poslední jmenovaný stroj prošel dílenskou opravou. Od ostatních vozů byl odlišitelný světlejším odstínem červené barvy na skříni.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha-Masarykovo n.
Prvé vyrobené "eso" 363.001-9 bolo autorom zachytené v stanici Praha střed po príchode so svojím vlakom z Jihlavy.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Žehlička 110.046-0 prováděla na pražském hlavním nádraží posun s odstavenými soupravami. Za lokomotivou je patrný služební vůz s poštovním oddílem dnes již zaniklé řady D Post.