Autor:
David Prause
Datum:
21.11.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
Náterovounifikovaný trojvozňový "žabák" 451.017-8+451.018-6 boli zachytený spolu s ďalšou pantografovou jednotkou v Pardubicích.
Autor:
David Prause
Datum:
04.12.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
V pardubickom depe sa na zubatom zimnom slniečku ohrievali "karkulky" 725.216-6, 725.262-0 a "čmeliak" 771.084-1.
Autor:
David Prause
Datum:
04.12.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
Snímka "karkulky" 725.253-9 v staršej verzií unifikovaného náteru vznikla v Pardubicích začiatkom decembra 1993.
Autor:
David Prause
Datum:
11.12.1993
Místo:
Planá u Mariánských Lázní
Traťovácka a duplicitná "karkulka" 725.605-0 (údajne ex.T444.0105) bola zvečnená v Plané u Mariánských Lázní.
Autor:
David Prause
Datum:
19.12.1993
Místo:
Letohrad
Opravdovým veteránem depa Letohrad může být bez nadsázky nazýván vůz 820.074-3. Po celou dobu své existence byl věrný zdejšímu pracovišti a nakonec se zde stal posledním zástupcem své řady.
Autor:
David Prause
Datum:
19.12.1993
Místo:
Choceň
Pri krkolomnom posune v Chocni bola zvečnená "karkulka" 725.220-8.
Autor:
David Prause
Datum:
08.01.1994
Místo:
Depo Olomouc
V depe Olomouc, presnejšie pri motorovej remíze, bol zdokumentovaný vozeň 894.017-3. Spoločnosť mu robil ďalší veterán údržby trolejového vedenia našich tratí - vozeň 891.008-5.
Autor:
David Prause
Datum:
06.02.1994
Místo:
Pardubice hl.n.
Snímek ze stanice Pardubice hl.n. ukazuje "žabotlam" čísel 451.034-3 + 451.011-1.