Autor:
David Prause
Datum:
19.08.1993
Místo:
Depo Sokolov
"Prasátko" T211.043 bylo z výroby dodáno na topírenský posun do depa v Sokolově, kterému bylo s krátkými zápůjčkami věrné po celou svou existenci.
Autor:
David Prause
Datum:
19.08.1993
Místo:
Depo Sokolov
V první větší vlně po roce 1990 odstavených a následně zrušených sokolovských "sergejů" byly mimo jiné stroje čísel 781.497-3, 781.463-5, 781.464-3 a 781.483-3. V čele této "kolony" stojí stroj 781.432-0.
Autor:
David Prause
Datum:
22.08.1993
Místo:
Depo Trutnov
Záber z augusta 1993 zachytáva kedysi bežný pohľad do trutnovského depa, v ktorom sa stretávalo množstvo "brejlovcov". Snímke dominuje tunajšia "trojka" 753.102-3.
Autor:
David Prause
Datum:
27.08.1993
Místo:
Jaroměř
Rušeň 753.322-7 sa v jaroměřském depe zrejme podroboval menšej oprave. Spoločnosť mu robil za ním stojaci "kolega" 753.173-4.
Autor:
David Prause
Datum:
08.10.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
Výrobní nátěr na první upravené zrychlené lokomotivě své řady 150.020-8 byl doplněn o vkusné lemování, díky kterému byl tento výjimečný kus z dálky jasně odlišitelný. Na snímku je tato lokomotiva zaznamenaná během zastavení v Pardubicích, a to ještě v období před pozdějším přeznačením na řadu 151.
Autor:
David Prause
Datum:
20.11.1993
Místo:
Depo Hradec Králové
V kolóne odstavených strojov v depe Hradec Králové postávala aj "trojka" 753.049-6.
Autor:
David Prause
Datum:
20.11.1993
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Nátěrově "unifikovaný žabotlam" v čele s vozem 451.039-2 byl zachycený ve stanici Hradec Králové hl.n.
Autor:
David Prause
Datum:
21.11.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
Technicky nedokonalý, ale už neopakovateľný záber 725.252-1 a 725.262-0 vznikol v pardubickej strojovke.