Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
753.177-3 bol zaznamenaný v Olomouci pri obiehaní súpravy osobného vlaku, s ktorým prišiel z Krnova.
Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Posilový rychlík ze stanice Most do stanice Veselí nad Moravou přivezla do Olomouce hl.n. "bobina" 141.007-5.
Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Přestávka mezi vlaky do Šumperka a zpět. Ten den zde byl nasazen také stroj 751.104-1.
Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Předposlední vyrobený kus řady E499.2, stroj 150.026-3, byl velice brzo po návratu k původním výrobním nátěrům také přelakován, navíc se od ostatních lišil tím, že jako jeden z mála měl správně umístěnou tzv. čáru ponoru až nad kliky dveří na stanoviště. Dalším jednoznačným identifikačním prvkem byly výstražné oranžové trojúhelníky na čelech, které na jiném stroji této řady nebyly. Tyto čelní doplňky byly typické pro lokomotivy z depa Praha Masarykovo n., zejména pro "rychlé peršany" ř. 162.
Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
S rýchlikom z Prahy bola v Olomouci zachytená 150.008-1.
Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Známa "traťovácka" 726.606-7 bola v prvý júlový deň roku 1993 zachytená v Olomouci hlavním nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
21.07.1993
Místo:
Třebíč
Lokomotiva 751.042-3 je vyfotografována v Třebíči s osobním vlakem.
Autor:
David Prause
Datum:
27.07.1993
Místo:
Třebíč
Sólo motorový vůz 831.092-2 parkuje ve stanici Třebíč před návratem zpět do Okříšek a Znojma.