Autor:
David Prause
Datum:
16.08.1989
Místo:
Olomouc hl.n.
Tři měsíce a jeden den před Sametovou revolucí postává ve stanici Olomouc hl.n. osobní vlak, v jehož čele se představil "hrboun" 130.034-2.
Autor:
David Prause
Datum:
24.03.1990
Místo:
Třebíč-Borovina
"Berta" 751.122-3 stojí v čele osobního vlaku z Jihlavy do Brna na třebíčské zastávce v místní části Borovina. Za povšimnutí stojí frekvence cestujících a tehdy ještě běžné vozy řady Bp z dom.st. Jihlava nasazované na tomto vozebním rameni.
Autor:
David Prause
Datum:
24.03.1990
Místo:
Třebíč-Borovina
Lokomotiva T478.1019 byla druhým kusem dodaným přímo z výroby do LD Jihlava. Na snímku (již s označením 751.019-1) právě zastavila s osobním vlakem z Brna do Jihlavy v zastávce Třebíč-Borovina.
Autor:
David Prause
Datum:
00.04.1990
Místo:
Mariánské Lázně
V roce 1990 nebyl na lokomotivách řady 242 unifikovaný nátěr ještě příliš rozšířený. Jedním z mála takto nalakovaných strojů byl plzeňský plecháč 242.231-9. Na snímku autora čeká ve stanici Mariánské Lázně na vykřižování s protijedoucím vlakem.
Autor:
David Prause
Datum:
00.04.1990
Místo:
Mariánské Lázně
Staničný posun v Mariánskych Lázních v apríli 1990 zabezpečoval "hektor" 720.136-1. O dva roky neskôr bol od ČSD odpredaný a nejakú dobu slúžil na vlečke Agroslužby Cheb.
Autor:
David Prause
Datum:
12.05.1990
Místo:
Plzeň hl.n.
Začátkem devadesátých let se to na plzeňském hlavním nádraží trojkovými brejlovci jen tak hemžilo. Tenhle čísla 753.134-6 přijel s osobním vlakem z Klatov.
Autor:
David Prause
Datum:
12.05.1990
Místo:
Plzeň hl.n.
Klatovský "žhavák" 830.187-1 byl zachycen odstavený v Plzni na hlavním nádraží, kde čekal na čas odjezdu svého osobního vlaku zpět do Klatov. Ješte tentýž rok byl vůz podroben rekonstrukci na řadu 831.
Autor:
David Prause
Datum:
00.06.1990
Místo:
Mariánské Lázně
"Laminátka" 240.010-9 byla zachycena v Mariánských Lázních s vyrovnávkovým vlakem do sokolovské uhelné pánve.