Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
Poslední plzeňská čtyřka v unifikovaném nátěru vzor 82. Je známa spíše na výkonech depa Zdice, ale do Plzně se vrátila teprve před rokem - ( v době pořízení snímku ), kdy všechny zdické čtyřky byly předislokovány. Na snímku projíždí 754.019-8 po osmé koleji hlavního nádraží v Plzni.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
Odpolední posilový "dělnický" osobní vlak z Plzně do Nýřan. Stroj čísla 006 původně dodán do Bratislavy, následně předán do Plzně. Na snímku jako "navrátilec" po jedenáctilé službě v depu Cheb. Dnes ( 2016 ) je po modernizaci a je dlouhodobou stálicí v PJ Klatovy.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
Známa plzěňská "trojka" 753.073-6 bola zachytená v Plzni hl.n. v júni roku 1993.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
V Plzni jezdívalo několik brejlovců ve zvláštní kombinaci výrobního nátěru se širokým žlutým pruhem po obvodu skříně. jJedním z nich byl dodnes existující stroj 750.330-3. Na snímku ho vidíme na druhé koleji hlavního nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
Donedávna táborský "brejlovec" 750.236-2 bol na plzenském hlavním nádraží zachytený s osobným vlakom do Domažlic.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Depo Plzeň
Skříň lokomotivy 242.257-4 čeká na plošinovém voze v plzeňském depu na svůj další osud. Později byl použit rám na opravu stroje 242.212-9.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
"Loďák" 831.134-2 bol so svojím osobným vlakom do Klatov zvečnený vo východiskovej stanici.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
Jedno z deseti zdických "nákladních" es - 363.079-5 zastrčené na poslední zatrolejované koleji v jižní části stanice Plzeň hl.n. Zdické stroje byly dobře rozpoznatelné díky svým typickým domovských tabulkám.