Autor:
David Prause
Datum:
07.11.1992
Místo:
Mariánské Lázně
V slnečné jesenné popoludnie roku 1992 sa v Mariánských Lázních na chvíľu stretli vlaky dopravované "plecháčmi" 242.211-1 a 242.286-3 v tradičných farebných schémach.
Autor:
David Prause
Datum:
25.12.1992
Místo:
Mariánské Lázně
Na tradiční mariánskolázeňskou staniční zálohu bývaly v minulosti nasazovány mj. chebské "rosničky" čísel 032 a 065, později byly nahrazeny řadou 720, která kapitolu tohoto výkonu ve stanici uzavřela. Na Boží hod 1992 byla v této stanici zachycena 710.032-4.
Autor:
David Prause
Datum:
27.12.1992
Místo:
Depo Karlovy Vary
Na Vianoce roku 1992 bol v karlovarském depe zachytený vrak "singrovky" 820.098-2. Za ňou postávajú ďalšie - 820.055-2, 820.078-4 a 820.006-5.
Autor:
David Prause
Datum:
27.12.1992
Místo:
Depo Karlovy Vary
Krátko po Vianociach 1992 boli v depe Karlovy Vary zachytené "singrovky" 820.055-2, 820.078-4, 820.006-5, 820.089-1 a 820.030-5.
Autor:
David Prause
Datum:
29.12.1992
Místo:
Mariánské Lázně
Karlovarský vůz 820.023-0 představuje v Mariánských Lázních typické barevné provedení této řady ve druhé polovině 80. let. Tak, jako mnohé další "singrovky" v tomto nátěru, již zanedlouho dojezdil.
Autor:
David Prause
Datum:
30.01.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Zimní idylka ve stanici Mariánské Lázně s vozem 820.009-9. Tento stroj patřil dříve do flotily tanvaldských "ozubnicových singrovek", takže byl z Jizerských hor na pořádné zimy jistě zvyklý.
Autor:
David Prause
Datum:
02.03.1993
Místo:
Depo Cheb
V chebském depu byl zdokumentován už na trvalo odstavený stroj 781.310-8 (T679.1310), který zde plnil roli zdroje náhradních dílů.
Autor:
David Prause
Datum:
02.03.1993
Místo:
Depo Cheb
Zašlou slávu motorového vozu 820.064-4 připomíná už jen jeho torzo, které postává v Chebu jako zdroj náhradních dílů a čeká na úplné zrušení.