Autor:
David Prause
Datum:
28.07.1991
Místo:
Depo Olomouc
Fotografia rušňa 721.210-3 po nehode vznikla v depe Olomouc. Rušeň bol odstavený v spoločnosti už pravdepodobne taktiež neprevádzkovaných rušňov 725.211-7 a 140.017-5.
Autor:
David Prause
Datum:
10.08.1991
Místo:
Mariánské Lázně
V létě 1991 se v Mariánských Lázních nečekaně objevil již sporadicky nasazovaný vůz 820.078-4 v pěkném polomáčeném laku.
Autor:
David Prause
Datum:
28.08.1991
Místo:
Depo Sokolov
Nic z vyobrazení na snímku již neexistuje. Sergeje z tratí zcela vymizely, budova násypky třídírny uhlí za depem v Sokolově byla zbourána nedlouho po pořízení snímku. Dnes je na jejím místě čerpací stanice pohonných hmot.
Autor:
David Prause
Datum:
12.10.1991
Místo:
Depo Plzeň
Pri točni v plzeňském depe bola zachytená trojica rušňov 781.591-3, 720.070-2 a 781.444-5.
Autor:
David Prause
Datum:
12.10.1991
Místo:
Plzeň seř.n.
Zachovalý stroj 720.103-1 je zachycen při posunu na plzeňském "ranžíru".
Autor:
David Prause
Datum:
10.11.1991
Místo:
Mariánské Lázně
Bývalý rakovnický "pilštyk" 735.122-4 byl autorem zachycen již na výkonech karlovarského depa - v čele osobního vlaku z Mariánských Lázní do Karlových Varů.
Autor:
David Prause
Datum:
10.11.1991
Místo:
Mariánské Lázně
Stroj 735.219-8 byl po předání z Rakovníka do Karlových Varů zvěčněn v Mariánských Lázních s fotogenickou soupravou přípojných vozů řady Bix jako osobní vlak do Varů. Lokomotiva v provozu již dlouho nevydržela a jako jedna z prvních byla přistavena na rekonstrukci na řadu 714 - vznikl z ní první sériový stroj 714.003-1.
Autor:
David Prause
Datum:
06.03.1992
Místo:
Přerov
Prvý rušeň pôvodnej série E669.2 bol autorom zachytený odstavený v Přerově.