Autor:
David Maštalíř
Datum:
11.03.2005
Místo:
Praha Masarykovo n.
Ještě i v roce 2005 byla 451.039-2 pravidelným návštěvníkem nádraží Praha Masarykovo.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
12.03.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
V březnu 2005 byl v České Třebové sešrotován "pilštyk" 735.227-1.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
05.04.2005
Místo:
Pardubice hl.n.
V domovském pardubickém depu byl dne 5.4.2005 vyfocen "čmelák" 770.012-3, který měl za sebou již 38 let služby a jeho provozní kariéra se chýlila ke konci.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
V České Třebové bylo v koloně neprovozních lokomotiv odstaveno i "šestikolo" 181.020-9. Nečekala ho ovšem šrotace, ale dostalo další příležitost k provozu. Bylo opraveno v DPOV Přerov a následně provozováno v Polsku.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Česká Třebová
V České Třebové byl zdokumentován lokomotivní vlak složený ze dvou "šestikoláků" 182.121-4+182.100-8, pro které to byla již jen labutí píseň nasazování pod Českými drahami, čekalo je odstavení a následná polonizace.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Ještě pár řezů autogenem a bude ukončena šrotace vraku lokomotivy 735.228-9 v depu Česká Třebová.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Česká Třebová
"Velký hektor" 721.159-2 čekal na třebovském ranžíru na přistavení do místního depa k sešrotování.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Neprevádzkovaný rušeň 770.540-3 bol zachytený v České Třebové spolu s odstavenými "trojkami" r. 753.