Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Po mnoha letech služby vyčkává na svůj definitivní konec v České Třebové i "dunihlav" 830.147-5.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
V koloně smrti v depu Česká Třebová stála brněnská 735.062-2. Na konci své provozní kariéry darovala motor do dnešní muzejní T466.0007.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.2.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Dlouholetá stálice krnovského posunu, "hektor" 720.050-4, čekal v třebovském depu na šrotaci.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
"Kredenc" 830.190-5 čeká v areálu depa Česká Třebová na šrotaci.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Kabina ze zrušené laminátky 230.077-0 v prostorách depa v České Třebové.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Zrušená "dvaašedesátka" 830.191-3 čeká na šrotaci v depu Česká Třebová, po roce byla převezena do Metalšrotu Tlumačov, kde byla ukončena její životní pouť.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Častečně "skalpovaný" motorový vůz 830.146-7 vyčkává na milosrdné plameny autogenu v České Třebové.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
702.069-6 byla dříve domovem v depu Česká Třebová, tam dostala i nový lak a snímek zobrazuje její stav v základním laku.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací