Autor:
David Maštalíř
Datum:
03.12.2004
Místo:
DPOV Přerov
Zcela v novém laku se v přerovském DPOV po opravě představila 242.280-6.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
03.12.2004
Místo:
Depo Olomouc
Pražská "krysa" 150.010-7 byla v olomouckém depu přistavena místní "adélou" z točny do lakovny, kde jí byl proveden zcela nový a slušivý lak.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
03.12.2004
Místo:
Depo Olomouc
U točny olomouckého depa byla odstavena hlava "pantografu" 451.018-0.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
23.12.2004
Místo:
Nymburk depo
V zastávce Nymburk depo byla na konci osobního vlaku zvěčněna pražská 451.025-1, tou dobou nedlouho po dílenské opravě.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.01.2005
Místo:
DPOV Přerov
V přerovském DPOV se pilně pracuje na zprovoznění "esa" 363.050-6, které mělo nehodu 9.12.2003, kdy přijíždělo s rychlíkem do Vyškova a ještě před vjezdem do stanice na něho narazil ujetý nákladní vůz.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
13.01.2005
Místo:
Týniště nad Orlicí
Z Týniště nad Orlicí odjížděl lokomotivní vlak, který byl veden "ponorkou" 730.017 a v závěsu se vezla "hrbatá" 130.028-4, která byla tou dobou ve značně omšelém nátěru.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.01.2005
Místo:
Brodek u Přerova
163.035-9 s nákladním vlakem nedaleko Brodku u Přerova.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
28.01.2005
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depu čekaly na přistavení do místní lakovny lokomotivy 130.011-0 a 123.011-9.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací