Autor:
David Maštalíř
Datum:
05.10.2004
Místo:
Pardubice hl.n.
Na staničním posunu v Pardubicích byla dne 5.10.2004 nasazena vzhledově netradiční 742.120-9.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
06.10.2004
Místo:
Letohrad
V letohradském depu bylo odstaveno dvojče "bert" 751.353-4+751.372-4, které před pár dny ( konkrétně 1.10.2004 ) začalo hořet mezi stanicemi Podlesí a Červený Potok při vedení nákladního vlaku, byly zničeny 2. stanoviště obou lokomotiv a pro tyto legendární krasavice to znamenalo už jen zrušení a následnou šrotaci.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
06.10.2004
Místo:
Letohrad
Detail vyhořelého stanoviště "berty" 751.353-4 byl vyfocen v letohradském depu.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
09.10.2004
Místo:
Depo Česká Třebová
Už jen kabina strojvedoucího na rámu podvozku připomíná zašlou slávu lokomotivy 735.230-5.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
09.10.2004
Místo:
Depo Česká Třebová
Na odstavných kolejích třebovského depa byl odstaven neprovozní "čmelák" 770.108-9.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
09.10.2004
Místo:
Depo Česká Třebová
Už vyřazený stroj 721.067-7 postával v areálu depa v České Třebové a čekal, až bude přistaven do likvidačního procesu.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
09.10.2004
Místo:
Depo Česká Třebová
Zaměstnance depa Česká Třebová zdokumentoval autor snímku při konečném odstrojování lokomotivy 735.195-0, kterou čeká už jen plamen autogenu.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
21.11.2004
Místo:
Přerov
"Peršing" 163.035-9 ve stanici Přerov při posunu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací