Autor:
David Maštalíř
Datum:
02.08.2008
Místo:
Depo Bratislava východ
V areálu depa Bratislava východ byla vystavena neprovozní parní lokomotiva 310.097.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
08.08.2008
Místo:
Studénka
742.430-2 se nedlouho po dokončení opravy ukázala i v čele rychlíků, ovšem jen z důvodu napěťové výluky ve Studénce, která byla způsobena tragickou nehodou vlaku EC 108 "Comenius".
Autor:
David Maštalíř
Datum:
11.08.2008
Místo:
CZ LOKO Česká Třebová
Jen hrubý skelet zbyl při opravě z 742.204-1, ovšem následně byly dodány zrepasované díly a lok. po opravě vyjela v korporátním nátěru ČD Carga.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
11.08.2008
Místo:
Studénka
Ve Studénce byl dne 11.8.2008 zvěčněn prototypový "motor" 810.002-6. Na snímku je zvěčněn nedaleko bývalé Vagónky, kde byl v roce 1974 vyroben, TBZ poté absolvoval dne 1.10.1974 na trati Hranice-Studénka.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
21.08.2008
Místo:
DPOV Přerov
750.118-2 dovezla z krnovské lakovny OLPAS do přerovského DPOV "plecháča" 242.223-6 na dokončení opravy.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
30.08.2008
Místo:
DPOV Přerov
150.002-4 byla přistavena na opravu do DPOV Přerov, odtud následně vyjela už pod označením 150.202-0, kdy jí opět bylo umožněno využívat maximální rychlost 140 km/h.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
03.09.2008
Místo:
Křižanov
V Křižanově byla s "hytlákem" vyfocena lokomotiva 742.172-0, která byla jednou z posledních své řady v tomto nátěru u společnosti ČD Cargo.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
09.09.2008
Místo:
DPOV Nymburk
742.188-6 se v DPOV Nymburk opravovala pro společnost ČD Cargo a následně dostala i její korporátní lak.