Autor:
David Maštalíř
Datum:
30.03.2008
Místo:
Ústí nad Labem západ
Na nádraží Ústí nad Labem západ odpočívala dvojice "brejlovců" 753.713-7+753.714-5, tou dobou patřící společnosti OKD-Doprava.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
07.04.2008
Místo:
DPOV Přerov
182.143-8 přišla o svůj jedinečný lak a byla přelakována do barev svého dalšího provozovatele. Na snímku čeká v areálu DPOV Přerov na zahájení celkové opravy.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
17.04.2008
Místo:
Praha hl.n.
Novým lakem vonící 451.088-9 se vyhřívala u 7. nástupiště pražského hlavního nádraží. Čekala ji náročná služba na benešovské trati.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
21.04.2008
Místo:
Heřmanův Městec
Ve stanici Heřmanův Městec se dne 21.4.2008 sešly dvě "osmsetdesítky", jmenovitě 810.297-2 a 810.224-6.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
21.04.2008
Místo:
Heřmanův Městec
V Heřmanově Městci byl dne 21.4.2008 zachycen novým lakem vonící "orchestrion" 810.289-9.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
24.04.2008
Místo:
Česká Třebová
Čerstvě po dokončené modernizaci se u areálu firmy CZ LOKO Česká Třebová představil "brejlovec" 753.722-8, který byl původně 753.075-1.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
09.05.2008
Místo:
Horní Lideč
Na další výkony čekala v Horní Lidči lokomotiva 742.507-7, tou dobou patřící Viamontu.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
10.05.2008
Místo:
Depo Bohumín
V bohumínském depu stála bez kapoty "odhalená" 704.010-8.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací