Autor:
David Maštalíř
Datum:
05.02.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
Vrak lokomotivy 742.168-8 čekal v třebovském depu na rozložení.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
05.02.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
Vrak lokomotivy 703.009-1 čekal v depu Česká Třebová na fyzickou likvidaci, společnost mu dělaly stroje 742.164 a 230.021.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
08.02.2008
Místo:
Studénka
Na vlečce firmy Multip Agro ve Studénce byl odstaven místní stroj 702.647-9.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
08.02.2008
Místo:
Studénka
Na vlečce firmy Multip Studénka byl dne 8.2.2008 zachycen vrak lokomotivy 701.047-3.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
28.03.2008
Místo:
Kájov
V arálu papíren JIP Větřní byla při posunu zachycena zrekonstruovaná "rosnička" 711.005-9 (ex.710.058) táhnoucí svou kolegyni 710.591.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
29.03.2008
Místo:
Depo Havlíčkův Brod
Neprovozní 742.356-9 stála v depu Havlíčkův Brod a postupně z ní byly odebírány náhradní díly.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
29.03.2008
Místo:
Jihlava
"Ťapka" 721.516-3, pôvodom z Třineckých železáren a Nové Huti, bola v zúboženom stave zachytená v Jihlave.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
30.03.2008
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Ještě osm let po nehodě stála v depu Ústí nad Labem poškozená a vyřazená lokomotiva 122.017-7.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací