Autor:
David Maštalíř
Datum:
24.08.2007
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depu byl během lakování zdokumentován třebovský "peršing" 163.072-2, který byl tou dobou na opravě v DPOV Přerov a to po nehodě v Brodku u Přerova.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
14.09.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
Zářijové slunce se v České Třebové opírá o poslední zbytky lokomotivy 751.120-7.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
14.09.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
Lokomotiva 721.156-8 v době své likvidace v hale depa Česká Třebová.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
14.09.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
Pouze boky a rám s podvozky zbývají z lokomotivy 751.103-3, která tak či tak neuteče plamenům autogenů.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
02.11.2007
Místo:
Depo Plzeň
Vrak "dvaašedesátky" 830.153-3 byl v plzeňském depu naložen na plošiňáky a čekalo ho již jen rozřezání autogenem ...
Autor:
David Maštalíř
Datum:
02.11.2007
Místo:
Depo Klatovy
Likvidovaný motorový vůz 830.119-4 v klatovském depu.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
02.11.2007
Místo:
Depo Klatovy
Část šrotovaného motorového vozu 830.119-4 v klatovském depu.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
12.11.2007
Místo:
Brodek u Přerova
Dne 12.11.2007 se z vrakoviště v České Třebové přesouvala čtveřice "šestikoláků", číselně od konce lokomotivního vlaku ve složení: 181.065-4+181.054+181.144+181.062. Konvoj měl namířeno do DPOV Přerov, kde došlo k opravě a polonizaci daných strojů.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací