Autor:
David Maštalíř
Datum:
23.08.2005
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
"Brejlovec" 750.250-3 stojí odstaven v depu Brno-Maloměřice a jeho osud se zdá býti zpečetěn. Ovšem zdání klame, tato lokomotiva v roce 2008 prošla v CZ LOKO Česká Třebová rekonstrukcí na 753.729-3.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
24.09.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Zbytek lokomotivy 751.021-7 čekal na hořáky autogenu mezi dalšími vraky v České Třebové.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
24.09.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Rám včetně motoru lokomotivy 751.021-7 v areálu depa Česká Třebová.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
24.09.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Stroj 751.021-7 před rozřezáním a rozpálením rámu.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
24.09.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Zbytek lokomotivy 751.226-2 před likvidací v České Třebové.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
24.09.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Zbytek lokomotivy 751.226-2 v prostoru depa Česká Třebová.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
14.01.2006
Místo:
Přerov
Během opravy laku musel "peršing" 163.015-1 vyrazit do vozby, takže byl v lednu roku 2006 zastižen v poněkud zajímavé úpravě.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
17.01.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Probíhající likvidaci lokomotivy 182.161-0 zdokumentoval autor v jedné z hal v depu v České Třebové.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací