Autor: Daniel Pavlíček

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 30.09.2011
Místo: Krahulov

Pryč jsou doby, kdy se v čele rychlíku "Junák" vyskytovaly nejen táborské trojky řady 753, ale i táborské čtyřky řady 754. Ty dnes už ostatně ani "táborské" nejsou... Ale i brněnské čtyřky bychom v turnusové službě v úseku přes Vysočinu na tomto rychlíku, hledali marně. A tak dnes, v době turnusových "katrů" řady 750.7 si doby, kdy, v jeho čele duněly klasické dvanáctiválce z ČKD, připomeňme tímto snímkem rychlíku 669 "Junák", pořízeném 30. září 2011 před Krahulovem, v čele s tehdy brněnskou 754.066-9.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 03.10.2011
Místo: Praha hl.n.

Počátky svého provozu po návratu zpět do České republiky stroj 162.112-7 absolvoval ještě v nátěru svého předešlého italského provozovatele. V něm byl zachycen 3. října 2011 v okamžiku, kdy v čele vlaku IC 1010 "Regiojet" opouští jeden z tunelů pod Vítkovem a vjíždí na pražské Hlavní nádraží.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 17.10.2011
Místo: Lipová Lázně

Zamračená 751.141 stoupá 17. října 2011 s vlakem Mn 83232 z Lipové Lázně do Hanušovic. Se solidní zátěží čtrnácti vozů jí za mohutných oblaků kouře na postrku pomáhala zamráča o sto inventárních čísel nižší, 751.041.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 04.11.2011
Místo: Horky u Tábora

Podzimního 4. listopadu 2011 zajištovala provoz na "Bechyňce" lokomotiva 113.002-0. Na vlaku číslo 28411 byla zachycena v táhlém klesání nedaleko zastávky Horky u Tábora.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 14.11.2011
Místo: Lvová

Krátký podzimní den, 14.listopad 2011, se pomalu blíží ke svému konci a bývalou stanicí Zdislava před chvílí projel vlak R 1164, vedený libereckým vozem 843.016.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 29.11.2011
Místo: Lvová

U zastávky Lvová byl 29.11.2011 pořízen snímek z DKV Trutnov do PJ Liberec zapůjčeného brejlovce 754.048, vezoucího vlak R 1162 Liberec - Ústí nad Labem.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 29.11.2011
Místo: Lvová

Nedaleko zastávky Lvová byla 29. listopadu 2011 zachycena regionova 914/814.087, jedoucí jako osobní vlak 6607 do České Lípy.  V té tobě byla tato motorová jednotka v provozu dva roky od doby, kdy vznikla rekontrukcí motorového vozu 810.101 a přípojného vozu 010.527.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 13.12.2011
Místo: Praha hl.n.

Provoz reklamních lokomtiv na Slovensku se začal psát 1. července 2005, kdy poprvé vyjelo v barvách společnosti CocaCola bratislavské zrychlené eso 362.015. To bylo 7. června 2005 přistaveno do ŽOS Vrútky, kde obdrželo nový červený nátěr, sloužící jako základ pro budoucí reklamu. Ta byla do finální podoby následně dotažena v prostorách RD Košice, kdy byl dokončen pomocí polepů. Na snímku je zmíněný stroj zachycen na pražském hlavním nádraží  večer 13. prosince 2011 ve stavu, který prozrazuje, že s tímto nátěrem jezdí už šestým rokem.