Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
11.10.2007
Místo:
Řikonín
Z jednoho z tunelů u Řikonína se 11. října 2007 vynořil brněnský plecháč 242.247-5, jedoucí ten den v čele vlaku Os 4604.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
16.10.2007
Místo:
Újezd u Uničova
Nedaleko Újezda u Uničova vznikl 16. října 2007 snímek osobního vlaku číslo 3652, vedeného kromě motorového vozu 851.021 ještě také přípřežním strojem 731.031-1.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
17.10.2007
Místo:
Červený Kostelec
Mechanické vjezdové návěstidlo stanice Červený Kostelec míjel 17. října 2007 rychlík 955 v čele s brejlovecem 754.030-5.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
17.10.2007
Místo:
Řež
Klid vltavského údolí u zastávky Řež odpoledne 17.října 2007 krátce narušil průjezd vlaku EC 175, na jehož čele se kromě přípřežní 371.201-5 vezla ještě nečinná 371.002.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
28.11.2007
Místo:
Dolní Zálezly
Labským údolím od Ústí nad Labem k Dolním Zálezlům se 28.11.2007 jako osobní vlak 2315 blížila elektrická jednotka řady 460, složená z hlavových vozů inventárních čísel 082 + 073.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
08.12.2007
Místo:
Olomouc
Lokomotivy 110.001 a 749.042-8 se před rotundou olomouckého depa setkaly 8. prosince 2007. Zatímco první vyrobená žehlička se snad jednou stane muzejním exponátem, osud zamračené se naplnil v březnu 2016 na šrotišti v České Třebové a to jediné co z ní zbylo - její bouda - byla poté zaznamenána povalující se v areálu bývalého dolu "Zdeněk Nejedlý" v Malých Svatoňovicích.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
24.01.2008
Místo:
Olovnice
Před Olovnicí byl 24.1.2008 vyfotografován osobní vlak číslo 9731 do Kralup nad Vltavou, toho dne tvořeným motorovým vozem 810.396-2.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
20.02.2008
Místo:
Koleč
Ke každodennímu koloritu tratě Středokluky - Podlešín patřil ještě v roce 2008 vlak Nex 55000, sloužící k odvozu vozů po vykládce v logistickém centru firmy Opavia nedaleko Středokluk. Nejinak tomu bylo i ve středu 20. února 2008, kdy byl v čele s tehdejším turnusovým strojem 751.088-6 vyfotografován ve stoupání před někdejší stanicí Koleč. Za pozornost stojí chladící vozy řazené hned za lokomotivou, pro které to už tehdy byl jeden z posledních pravidelných výkonů u ČD Cargo.