Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.01.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Lokomotiva 110.044-5 se setkala s nejstarší provozní žehličkou 110.001-5 ve Valašském Meziříčí hned první den roku 2004.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.01.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
750.043-2 byla rozebrána na náhradní díly tak důkladně, že jí nezbyly ani vlastní podvozky a byla tak položena společně s 753.100-7 na panely ve valašskomeziříčském depu.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.01.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V depu ve Valašském Meziříčí "pod kopcem" stála 701.057-2, ukryta pod silnou sněhovou pokrývkou. Za ní je odstavena 750.289-1 a T334.0090. Vlevo od ní je 750.293-3 a 754.064-4.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.01.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Pod kopcem v depu ve Valašském Meziříčí byly odstaveny toho času neprovozní lokomotivy 750.293-3, 754.064-4 a 753.279-9.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.01.2004
Místo:
Valašské Meziříčí
Ve Valašském Meziříčí zastavil osobní vlak 3100 ( Ostrava hl.n. - Valašské Meziříčí ) a v jeho čele si oddechla ostravská "berta" 751.148-8, která na tomto výkonu ze stanice Ostrava-střed nahradila valašskou "čtyřku" 754.080-0, jež se stala neschopnou kvůli závadě na regulátoru.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
06.02.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Plzeňské "eso" 363.111-6 je otáčeno v depu Valašské Meziříčí, aby bylo správně umístěno do místní lakovny, kde dojde k lakování nově dosazené kabiny. Lok. byla po nehodě na přejezdu a byla opravena v přerovském DPOV.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
15.02.2004
Místo:
Depo Ostrava
Lokomotiva 754.068-5 zachycená při výjezdu ze zbrojení nafty v ostravském depu, za tuhé zimy v únoru roku 2004. Jak je vidět na snímku, v té době patřil "brejlovec" pod DKV Valašské Meziříčí, ovšem od 1.1.2005 byl domovem právě ve zmíněném ostravském depu.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
17.06.2004
Místo:
Depo Ostrava
Lokomotiva 111.014-7 odstavená z provozu, zachycená autorem ve společnosti "esa" 363.055 v ostravském depu.