Autor:
Aleš Krška
Datum:
14.03.2014
Místo:
Valašské Meziříčí
Na "vozovce" ve Valašské Meziříčí byl odstaven vrak lokomotivy 702.083-7, který byl později na tomto místě i rozpálen.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
17.03.2014
Místo:
Depo Olomouc
"Motorák" 810.546-2 byl dotažen do olomouckého depa na opravu po střetnutí s autem na přejezdu v Prostějově.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
19.03.2014
Místo:
Depo Ostrava
V ostravském depu čekaly na další životní osud neprovozní lokomotivy 110.044-5, 742.110, 742.160 a 110.038.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
02.04.2014
Místo:
Kroměříž
V kroměřížském depu byl během zbrojení zachycen valašský "motor" 810.373-1, který toho dne byl nasazen na trati do Zborovic.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
03.04.2014
Místo:
Olomouc-Bělidla
Přes křížení železniční tratě a tramvajové trati v Olomouci se chystala přejet špageta 731.025-3 se soupravou nákladních vozů.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
03.04.2014
Místo:
Olomouc hl.n.
Ve šternberské kusé koleji olomoucké stanice byl odstaven pracovní vlak firmy Tomi-Remont, kterému vévodil "brejlovec" 750.202-4.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
07.04.2014
Místo:
Hulín
"Šestikolák" 182.099-2 se vrací v rámci zkušební jízdy do Přerova a byl vyfocen při odjezdu z Hulína.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
07.04.2014
Místo:
Hulín
"Bastard" 180.011-9 byl po opravě v DPOV Přerov vyslán na zkušební jízdu do Otrokovic a při cestě zpět byl vyfocen v Hulíně. Tehdy ještě nikdo netušil, že za necelý rok mu bude Hulín a tamní areál TSS domovem.