Autor:
Aleš Krška
Datum:
17.10.2007
Místo:
Verměřovice
"Hektor" 720.039-7 si udělal "fotohalt" na známém místě ve Verměřovicích.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
11.11.2007
Místo:
Staré Město u Uherského Hradiště
Lokomotivy 740.869-3 a 740.518-6 zastavily ve Starém Městě u Uherského Hradiště s nákladním vlakem přepravujícím řepu z Lobodic do cukrovaru v Hrušovanech nad Jevišovkou.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
15.11.2007
Místo:
Olomouc hl.n.
Motorový vůz 850.029-0 dosloužil na konci svého provozního života v olomouckém depu. Na snímku je zachycen v čele osobního vlaku do Prostějova, na postrku mu asistovala 810.558-7.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
18.11.2007
Místo:
Kroměříž
Při rekonstrukci žst. Kroměříž byla nasazena u firmy Tomi Remont lokomotiva 750.132-3, kterou vlastnil ODOS a pronajímal ji na výlukové práce.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
22.11.2007
Místo:
Depo Olomouc
703.048-9 byla vyfocena během krátkého odpočinku při službě na topírenském posunu v olomouckém depu.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
30.11.2007
Místo:
DPOV Nymburk
Prototyp 730.001-5 prostál mnoho let jako totální vrak na okraji nymburského depa.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
30.11.2007
Místo:
DPOV Nymburk
Zatímco se "motorák" 810.259-2 podroboval v PARSu Šumperk rekonstrukci na 814.005-5, jeho původní čela byly pohozeny v DPOV Nymburk, kde tvořily "železnou zásobu dráhy" pro případy nehod zbylých 810.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
30.11.2007
Místo:
DPOV Nymburk
810.361-6 byla předělávána v PARSu Šumperk na 814.014-7 a její kabiny byly převezeny do DPOV Nymburk, kde byly uloženy jako náhradní pro zbylé 810.