Autor:
Aleš Krška
Datum:
09.01.2010
Místo:
Hulín
Námraza na trolejích na začátku roku 2010 v oblasti Přerovska zapříčinila nefunkčnost el. hnacích vozidel. Do služby byly takřka okamžitě povolány všechny volné dieselové lokomotivy z ČD, ale i z ČD Cargo ( na snímku zachycen "buchar" 742.114-2 vjíždějící s rychlíkem do Hulína ) . Je to nesrovnatelné se stejnou, ale naprosto nezvládnutou situací na konci roku 2014, kdy byly mnohde vlaky plné cestujících ponechány několik hodin v polích ( rekord byl 17 hodin u Hranic na Moravě ) a stanice byly plné volných "dieselů"...
Autor:
Aleš Krška
Datum:
09.01.2010
Místo:
Hulín
Během silné námrazy na začátku roku 2010 byl ochromen železniční provoz na střední Moravě. Ovšem dopravci IDS Cargo se povedlo projet "Ferdinandku" s ucelenou soupravou kotlových vozů, v čele byly bývalé vojenské stroje 742.529-1+742.522-6.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
11.01.2010
Místo:
Hulín
Do Hulína přijel rychlík z Břeclavi, v jeho čelo bylo brněnské "eso" 363.159-5. Do konce levostranného provozu na "Ferdinandce" zbývají ještě 3 roky.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
19.01.2010
Místo:
Valšov
Do zasněženého Valšova přijížděl manipulační vlak vedený ostravskou lokomotivou 742.447-6.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
05.02.2010
Místo:
Hulín
V Hulíně je k odjezdu nachystán "bumlák" Mn 81055 do Bystřice pod Hostýnem. V jeho čele byla netradičně "berta" 751.374-0, která byla zapůjčena z ostravského depa.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
19.02.2010
Místo:
Přerov
V Přerově na pravém přednádraží byla v kusé koleji odstavena "žehlička" 111.016-2.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
09.03.2010
Místo:
Přerov
"Nulka" 750.312-1 dovezla do Přerova na soustružení vůz ř. 053.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
09.03.2010
Místo:
Přerov
Brněnské "eso" 363.114-0 se po opravě nevyhnulo přelakování do první verze nátěru studia Najbrt. Na snímku najelo v Přerově na soupravu osobního vlaku s kterým pojede do Břeclavi.