Autor:
Aleš Krška
Datum:
17.10.2009
Místo:
Přerov
742.104-3 stahuje po nehodě "eso" 363.010-0 přímo na opravu do dílen DPOV Přerov. "Eso" s nákladním vlakem projelo odjezdové návěstidlo směr Brno v poloze "stůj" a na zhlaví pod stavědlem 9 se srazilo s přijíždějícím Pn vlakem, který vedla "žehlička" 110.003-5.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
17.10.2009
Místo:
DPOV Přerov
Na okraji přerovského depa byl odstavena nehodou poškozena "žehlička" 110.003-1, která byla dne 17.10.2009 aktérkou střetnutí s ostravským "esem" 363.010-0 pod přerovským stavědlem 9.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
21.10.2009
Místo:
Kroměříž
"Berta" 751.119-9 zavítala dne 21.10.2009 na předávací kolej sladoven v Kroměříži, odtud odtáhla 6 ložených vozů, které směřovaly do polského pivovaru Tyskie.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
25.10.2009
Místo:
Depo Bohumín
Na výkony bohumínského depa si v roce 2009 teprve zvykal ex-pražský stroj 714.008-0.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
25.10.2009
Místo:
Depo Bohumín
714.209-4 odpočívá v bohumínském depu před dalším nasazením na staniční posun.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
26.10.2009
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Už neprovozovaná žehlička 110.052-8 zachycená ve Valašském Meziříčí 26. října 2009 slouží pouze jako topný stojan pro zkoušení vytápení osobních vozů.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
26.10.2009
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
"Pilštyk" T466.0007 byl v roce 2009 předán z Brna do Valašského Meziříčí. Byl převzat s pootočenou obručí, která se i při první jeho jízdě znovu pohnula, proto následoval vývaz přímo ve valašském depu.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
26.10.2009
Místo:
Valašské Meziříčí
Ve Valašském Meziříčí posunoval s "pilštykem" T466.0007 místní "hop" 702.034-0.