Autor:
Aleš Krška
Datum:
27.04.2007
Místo:
Depo Praha-Vršovice
"Prakatry" 755.001-5+755.002-3 byly odstaveny na "tankovačce" v depu Praha-Vršovice.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.06.2007
Místo:
Hulín
Novým lakem vonící 740.751-3 stála v areálu TSS Hulín a čekala na další výjezd v čele pracovního vlaku.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
15.06.2007
Místo:
DPOV Přerov
V DPOV Přerov se sešlo najednou několik stejně nalakovaných "šestikoláků", jedním z nich byl i stroj 182.116-4, který zatím čekal na provedení hlavní opravy.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
15.06.2007
Místo:
Přerov
U přerovského prvního nástupiště stál osobní vlak do Starého Města u Uherského Hradiště a v jeho čele byla slovenská 163.119-1.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
19.06.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
Zrušená lokomotiva 121.073-1 postávala v České Třebové ve společnosti dalších strojů stejné řady určených na likvidaci netušíce, že jí zanedlouho začne příznivější životní etapa...
Autor:
Aleš Krška
Datum:
19.06.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
V domovském třebovském depu procházel náročnou opravou "peršing" 163.035-9. Dne 9.2.2007 byl hlavním aktérem nehodové události ve výhybně Káranice, kdy v čele rychlíku projel odjezdové návěstidlo a bočně se střetl s nákladním vlakem.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
20.06.2007
Místo:
Hostivice-Litovice
"Zamračená" 751.092-8 pomáhá na postrku vlaku s vápencem poblíž zastávky Hostivice-Litovice, v čele byl její mladší kolegyně 751.176-9.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
23.06.2007
Místo:
Praha hl.n.
První "krokodýl" 850.001-9 z roku 1967 se v Praze hl.n. objevil v červnu roku 2007. Tento vůz je zachován pro muzejní účely a do pravidelného provozu přestal zasahovat v roce 2013.