Autor:
Aleš Krška
Datum:
20.04.2008
Místo:
Depo Prievidza
V prievidzském depu stály vedle sebe u točny 721.126-1 a 810.626-2.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
20.04.2008
Místo:
Depo Trenčianska Teplá
V depu Trenčianska Teplá čekal "pegas" 751.071-2 na další nasazení v provozu.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
20.04.2008
Místo:
Horní Lideč
V žst. Horní Lideč odpočíval s elektrickými kolegyněmi i "buchar" 742.512-7.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
20.04.2008
Místo:
vlečková sieť HBP Prievidza
Rušeň T669.0508 pôvodom zo Slovnaftu Bratislava bol zachytený v neprevádzkovom stave na bani Cígeľ. Neskôr bol opravený a od r. 2011 slúži v Srbsku.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
22.04.2008
Místo:
Olomouc hl.n.
Na postrku odklonového nákladního vlaku do Šumperka byla na olomouckém hlavním nádraží zachycena lokomotiva 742.062-3. V čele vlaku byla olomoucká "berta" 749.042-8, tou dobou zapůjčena ČD Cargu na zvládnutí navýšené vozby.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
27.04.2008
Místo:
Rajnochovice
Za posledních slunečních paprsků dne 27.4.2008 přijíždí do Rajnochovic brněnský "brejlovec" 750.118-2 se spěšným vlakem č. 1642. Na stanovišti jsou zřetelné noviny, které strojvedoucí vytvořil jako kreativní náhradu žaluzií.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
27.04.2008
Místo:
Olomouc hl.n.
Na olomouckém hlavním nádraží byla s osobním vlakem zvěčněna třebovská lokomotiva 163.068-0.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
06.05.2008
Místo:
ČMŽO Přerov
Na vraky 123.025-9 a 123.009-3 se usmálo štěstí a byly vybrány ke znovuzprovoznění a to už pod hlavičkou firmy ČD Cargo. Na snímku jsou zachyceny u firmy ČMŽO Přerov, kde se usktučnilo jejich "znovuzrození".